/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung f480 SMS
Fra : PandaD
Vist : 653 gange
200 point
Dato : 08-11-09 22:29

Hej kære Kandu brugere.

Jeg står her med et spørgsmål,
jeg har købt en samsung f480 Touch mobil,
Hvordan kan jeg lave sms genveje på den? hvis i forstår eksempel lave hjerte ved at trykke på to taster eksempelvis, istedet for at skulle ind i symboler hver gang.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-11-09 00:17

Læs manualen....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-09 10:24

Du kan finde din manual her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

udfyldt for hvilken telefon du har, og under den linje skriver du i søgefeltet, - genvejstaster -

så kommer der en brugsanvisning til højre på skærmen

Accepteret svar
Fra : Gniske

Modtaget 200 point
Dato : 13-11-09 20:38

Det kan desværre ikke lade sig gøre, da Samsung Touchwiz F480 er udstyret med den gængse T9-ordbog (http://da.wikipedia.org/wiki/T9)

Der er ikke mulighed for at lave en sådan ny genvej.

Kommentar
Fra : PandaD

Dato : 15-11-09 19:45

Gniske okay, tak for svaret. Du får point fordi du kom med et svar jeg kan bruge.

Godkendelse af svar
Fra : PandaD

Dato : 15-11-09 19:45

Tak for svaret Gniske.