/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Efterlysning..
Fra : ykcor
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 05-11-09 08:58

Har fundet et excel dokument her inde på kandu, som hedder "kostny".. Så vidt jeg husker er det en der hedder Henning der har lagt det her ind..
Nogle der kan linke til tråden? eller som kan hjælpe mig med at komme i kontakt med den person som har lagt den ud?

// Michelle

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-11-09 09:35

Du kan også søge på Kostny i søgefeltet her på siden og finde alle tråde hvor det omtales

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-11-09 09:36
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-11-09 09:36
Kommentar
Fra : ykcor

Dato : 05-11-09 09:59

Ahh ja.. Tak skal i have ..

Nogle der ved hvordan www.tabdiglet.dk/kostny.zip fungere ?
den skriver at makroer er deaktiverede og der er nogle værdier der hvir ikke helt fungere den skriver bare "#VÆRDI!"

//Michelle

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-11-09 10:04

Det ved Henning helt sikkert:
http://tabdiglet.dk/kontakt.html

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-11-09 10:04

Word, Excel, PowerPoint eller Access
Klik på knappen Microsoft Office , og klik derefter på Programnavn-indstillinger, hvor Programnavn er navnet på det aktive program, f.eks. Word-indstillinger.
Klik på Sikkerhedscenter, klik på Indstillinger for Sikkerhedscenter, og klik derefter på Indstillinger for makro.
Klik på de ønskede indstillinger:
Deaktiver alle makroer uden meddelelse Klik på denne indstilling, hvis du ikke har tillid til makroer. Alle makroer i dokumenter og sikkerhedsadvarsler om makroer deaktiveres. Hvis der er dokumenter med usignerede makroer, som du har tillid til, kan du placere disse dokumenter på en placering, der er tillid til. Dokumenter på placeringer, der er tillid til, kan køres uden at blive kontrolleret af Sikkerhedscenter.

Kommentar
Fra : ykcor

Dato : 05-11-09 10:30

# troldenesdhb

Jeg har prøvet at ændre makro indstillingerne til lav.. men det er fortsat det samme..
den skriver at makroer er deaktiverede fordi sikkerhedsniveauet er indstillet til "høj" og der ikke er vedhæftet et digital signeret certifikat der er tillid til..

Jeg har også prøvet at ændre startdatoen men der skriver den, - en bruger har begrænset hvilke værdier, der må indtastes i denne celle... :/ så datoen kan ikke komme tættere på end til den 01-02-2007..

Nogel der kan finde ud af at lave det hele? og så evt. sende et nyt dokument til mig?

Tak på forhånd ..

// Michelle

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-11-09 10:39

Er det ikke nemmere at tage fat i Henning?

Kommentar
Fra : ykcor

Dato : 05-11-09 10:55

# Kortoververden

Jo, det er det.. har også skrevet til ham ..

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-11-09 10:58

Held med vægten

Kommentar
Fra : ykcor

Dato : 05-11-09 11:01

Takker..

Annuller spørgsmålet
Fra : ykcor

Dato : 10-11-09 14:04

Har skrevet til Henning .. Venter bare på svar ..