/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen lyd
Fra : kondivand
Vist : 936 gange
50 point
Dato : 04-11-09 11:42

Jeg har tidligere kunne høre lyd på min pc, men ikke længere.

Hvis jeg skruer op for lyden, så kan jeg høre kliklydene fra musen, men ikke fra f.eks. netradio/tv.

Hvad kan det skyldes ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-09 12:00

Der er ikke meget for os at fejlsøge efter, hvad er det sket i forbindelse med ? Nye programmer eller afinstallering af gamle programmer ?
Er stikket til højtalerne sat rigtig fast ? Har du haft andre højtalere sat til, og fået problemer når du tilbage til aktuelle ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-11-09 12:05

Luk op for din lydmixer og se om den aktuelle kanal er blevet lukket!

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 04-11-09 12:19

Jeg har selv oplevet problemet et par gange, og det skyldes at bluetooth ville overtage og styre lydafspillingen
Gå ind under enhedshåndteringen og slet dine lyd enheder, genstart computeren. hvis der stadig ikke er lyd på, så gå i kontrolpanel og under lyd skal du tjekke at indstillingerne er rigtige i forhold til din pc.
så burde du kunne for det i gang igen!

/emhauge

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 50 point
Dato : 05-11-09 05:57

Det kan skyldes en dårlig driver...prøv at fjerne den gamle driver, og lad dit system lægge en ny ind...

Gå i enhedshåndtering og fjern driveren.

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 16-11-09 11:34

Tak for svaret axelbjarne.