/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvilken bil???
Fra : farmer-k
Vist : 628 gange
30 point
Dato : 03-11-09 20:45

Hej, jeg kigger efter en bil på gule plader, som gerne må have 3 siddepladser, dielsel, træk til 2ton, ikke for dyr i indkøb.. er det noget der kan lade sig gøre, hører jeg gerne nogle forslag.. på forhånd tak.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-11-09 22:10

Du bliver nok nødt til at spørge nogle forskellige forhandlere.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-11-09 07:52

Er der nogle økonomiske grænser?

Umiddelbart skal du ud i en firhjulstrækker - flere kan få monteret et midtersæde f.eks Land Rover, men den er dyr i forsikring mv. Suzuki Grand Vitara er en anden mulighed, men der ved jeg ikke om der kan monteres et ekstrasæde.

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 04-11-09 08:26

citroen picasso ca 5000 for montering af ekstra sæde alt inc

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 04-11-09 18:26

Eller den kære VW kasse / ladvogn. (Den der også kaldes "murstenen" "Rugbrødet" osv. ) Den 3. udgave af type 2 kunne ialtfald erhverves som 3 personers. Om efterfølgeren også kan, må andre kunne svare på, men de kan stadig findes til fornuftig pris.
(www.dba.dk - gulpladebiler - vw transporter 1982 - 1990 )

Kommentar
Fra : farmer-k

Dato : 04-11-09 18:37

den økonomiske grænse er ved 40-50,000.- ca. vil heller ikke have en de er fra efter 98` af hensyn til afgiften..