/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Slette gamle indstillinger
Fra : jazzin
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 01-11-09 15:36

Jeg har en DVD Player/Recorder (Philips DVDR3570H), som har installeret de gamle
analoge TV-kanaler. Nu vil jeg gerne have indstillet kanalerne fra digitalmodtageren.
Men hvordan sletter jeg de gamle indstillinger. Instruktionsbogen giver tilsyneladende
ingen svar på problemet. I håb om, at nogen kan hjælpe - mange tak!

jazzin

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 15:40

Er der ikke noget der hedder fabriksindstillinger

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 15:46

her er manualen og er der ikke oget under afsnittet fra ca side 273 http://www.p4c.philips.com/files/d/dvdr3570h_58/dvdr3570h_58_dfu_dan.pdf

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 01-11-09 15:50

Tak - jeg har fundet side 273 og prøver......

Fabriksindstilling...næh, det kan jeg ikke finde, men hvis der er, ville det jo også slette indholdet på harddisken og det skulle ikke gerne ske...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 15:51

Tror jeg ikke, men jeg kan nu heller ikke finde noget der hedder fabriksindstillinger.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-11-09 17:26

Du skal bare søge på de nye kanaler så bliver de gamle automatisk overskrevet. Så du skal ikke slette noget.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 01-11-09 17:29

Fijala! Ved nærmere eftersyn står der jo på s. 273 "Indstilling for ANALOG tuner"
og det er jo netop det, det IKKE skal være....

granner01! Ja, men hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-11-09 17:57

Det er jo netop det jeg vil, for når du først er nået ind i menuen hvor du indstiller analoge kanaler kan du jo fjerne dem eller overskrive dem om du vil. Det var blot for at vise hvor du fandt de analoge

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-11-09 20:14

Hvis den kun kan vise analoge kanaler, så kan du ikke bruge den til digitale kanaler.

Ellers søger du bare på kanalerne lige som man gør på et TV. Lav en automatisk søgning.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 12-11-09 16:04

Er der nogen der ved, hvordan jeg ændrer tiden (klokkeslettet)
i en DVD Player/Recorder (Philips DVDR3570H).
Datoen er rigtig, men tiden er forkert - hvordan får jeg den på rette kurs?

Tak