/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
forelsket
Fra : Lene67
Vist : 476 gange
40 point
Dato : 28-10-09 13:13

Hej

Er der en der kan give mig et godt råd til hvordan jeg kommer i kontakt med en jeg godt kan lide. Har svært ved at formulere det jeg vil sige. Jeg ved han har profil på Facebook, men ved ikke lige hvordan jeg skal få ham fortalt at jeg gerne vil mødes med ham:). kunne godt tænke mig at skrive det til ham på facebook, uden at det lyder for skolepiget.-...

Den forelskede:)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 28-10-09 13:37

Bare skriv til mig...jeg er ikke så nøjeregnende med sproget Jeg skal nok forstå hvad du mener

Kommentar
Fra : Visionary

Dato : 28-10-09 14:33

Hvis du er blevet forelsket i en, som du kun har mødt på nettet, tjaa... så er du sgu svær at hjælpe...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-10-09 15:35

Sig/skriv det som det er

Kommentar
Fra : Lene67

Dato : 28-10-09 16:15

nej nej nej det er ikk en jeg har mødt på nettet. Jeg kommer i en forretning hvor han arbejder:) kommer i forretningen flere gange om ugen, og har også snakket med ham et par gange:)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-10-09 16:58

Du skriver

Kære du.
Nu har vi to snakket sammen og set lidt til hinanden. Og du skal vide at jeg synes du er en både sød og behagelig fyr. Jeg må indrømme at jeg nok er blevet så lidt småforelsket i dig.

Så! Har du lyst til at vi ses privat?

Kærlig hilsen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-10-09 18:14

granner01

dog hven er den udkårne. Krummen tilbyder sig jo så så da da

per

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-10-09 18:37

Hun har da ikke brug for en Oldefar

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-10-09 18:43

Hvis du er blevet forelsket i en, som du kun har mødt på nettet, tjaa... så er du sgu svær at hjælpe...

Hvorfor det??????

Kommentar
Fra : Lene67

Dato : 28-10-09 18:43

nej det er nemlig ikke det hun har garnner01 hihi:)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 28-10-09 19:01

Nå Nå Nå... Så kan jeg da bare lege med mine frimærker

Kommentar
Fra : Lene67

Dato : 28-10-09 19:16

Tilde38 hvis du læser hvad der bliver skrevet så er det ikke en jeg har mødt på nettet, men i en forretning!

Kommentar
Fra : mollymelissa

Dato : 28-10-09 19:17

Uha (:
DU kan skrive til ham

- Hejsa (:
nu har jeg gået i noget tid, og tænkt over hvad jeg skal skrive til dig.
Jeg synes virkelig du virker rigtig sød! - derfor kunne jeg godt tænke mig at mødes med dig (under private forhold)
okay nu har jeg taget mig sammen, håber ikke du synes jeg lyder for desperat

- At skrive du er forelsket i ham, er nok lige i overkanten, du skal passe på med at springe for hurtigt ud i det, og skræmme ham væk inden det er begyndt..
I stedet skriv noget alla det (:
det vil klart smigrer ham (:

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-10-09 19:22

Hej
jeg ville nok, hvis jeg kun har set fyren i en forretning og han ekspederer der, eller what ever, skrive eller sige til ham:

"Nu har jeg sørme ikke råd til at købe flere ting, bare for at komme i snak med dig. Har Du lyst til at møde mig?

Jeps, det ville jeg gøre, for 50 år siden.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-10-09 19:25

Lena67... netop.. det er jeg klar over.. men hvad skulle gøre det mere besværligt HVIS det var en du havde mødt på nettet... spørger jeg Visionary

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 28-10-09 20:14

Good luck

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-10-09 22:42

ÅÅÅrrrr Krummen,
Du kan da bare gå en tur på Strøget, der er piger til enhver smag.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-10-09 22:45

skriv til ham at du gerne vil mødes med ham og om I kan mødes et sted, foreslå et sted og et tidspunkt, så kan du altid gå forbi og se om han sidder der og hvis ikke ? ja- så er det lig med afslag

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-10-09 17:27

Du kunne sende ham en uforpligtende hilsen med en bemærkning om den butik som I har mødt hinanden i..
--Et eller andet med Hej, tak for sidst i xxx-forretningen. Jeg kikker nok ind igen på fredag..

Du BEHØVER jo ikke at starte med at erklære ham din store kjærlighed...

--Hvis han så svarer på din hilsen, SÅ kunne du høre om han vil med til et eller andet...
---Hvis han ikke svarer, så møder du bare op igen den dag du har sagt, -og går hjem og sender ham en NY hilsen.

Han skal jo lige finde ud af, hvem du er..

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 01-11-09 09:27

Hvis jeg skulle vælge ud fra de mange foreslag der er kommet, så ville jeg vælge Ingelein's. Den er både sød og sjov.

Selv ville jeg falde for den, hvis ellers jeg havde lyst til at udvikle et nærmere bekendskab.

Den med at skrive på facebook, kan virke lidt spooky, han kan jo ikke være sikker på om det er fis' og ballade.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-11-09 12:29

Hej
Nu kender vi jo hverken Lene67 (Hvis 67 står for fødselsåret, må hun være virkelig forelsket og bange for at gøre noget forkert), men en anden ting kunne være:

Få fyren til at pakke ind som en gave. Hvis han fjumrer med det- kunne Lene spørge ham om han gerne vil have privatundervisning til at pakke ind. Hvis han er god til at pakke gaver ind, kunne hun vende spørgsmålet om og spørge om han havde lyst til at vise hende det - efter fyraften.

Ok jo, men jeg har jo allerede "snøret" manden i mit liv, og da var jeg kun 15½ og han 21.

Håber at det lykkes
mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 01-11-09 13:29

Ingelein

Kunne jeg få lidt privat undervisning udi flirtens svære kunst? Det lyder som om du er rigtig godt til det.

Måske kan du finde et helt kursus her på kandu

Rosalil

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-11-09 13:38

Hej Rosalil
Ja, måske er det på grund af "flirteri" at vi kan holde guldbryllup næste år. Det skal man sørme holde vedlige hele ægteskabet igennem. Nu du siger det, så flirter vi faktisk hver dag - stadigvæk. Det er vist det man også kalder at holde "gnisten" vedlige . Uden det ville det da være træls
mange kærlige hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-11-09 13:40

Hej igen Rosalil
Jeg glemte vist også at fortælle at vi godt kan komme op at "tottes". Det hører også med, når bare man bliver gode venner igen inden "solen går ned".

Hilsner fra
Ingelein

Kommentar
Fra : Rosalil

Dato : 07-11-09 16:45

Hej Ingelein

Ja kunsten er ikke at undgå at komme op og tottes, men derimod at komme videre derfra.

De kærligste tanker
Rosalil