/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Racerkrumtap til Puch Maxi?
Fra : bohmo
Vist : 1796 gange
150 point
Dato : 21-04-03 12:45

HeY allesammen !!! Jeg har lige tre spørgsmål 1. kan man købe en racerkrumtap til en Puch Maxi? hvis man kan hvor? 2. spørgsmål kan man også købe racerlejer til motoren? og hvor? 3. og hvor kan man købe en racerkobling? (ved godt at man skal bore to 6 mm. huller og skære gevind i dem) 4. er der nogen der ved hvor man kan købe et rigtigt vildt tunsæt til en Puch Maxi? hvor? har set på det her er det noget lort? http://www.kreidler-service.dk/ItemDetail.asp?VareID=7064&ItemStart=

På forhånd mange tak :)

Venlig Hilsen Peter/Bohmo

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 21-04-03 14:23

har du prøve at gå en på th hansen side og kikke jeg er sikker på at du kan finde nogle der

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 21-04-03 16:23

thansen er altså næsten kun standard dele det eneste racer de har er en racerkobling og desuden er thansen noget billigt lort, så det hjalp mig sku ikke meget. ingen point til dig.
er der andre der har bedre link? Hilsen Bohmo

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 21-04-03 16:26

jeg har besøgt:
www.west-import.dk
www.protunahandels.de (noget lort)
www.stc-tuning.dk
www.kgi.dk
www.kreidler-service.dk
men ingen af dem har en racerkrumtap eller racerlejer :)
er der nogen der kan hjælpe mig nu har jeg forøget med 50 point.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-04-03 18:39

www.stc-tuning.dk har et kit til puch maxi for 1200 kr. det har jeg på min ene puch, den går ca. 100 kmt såe det er skam vildt nok !

og jeg har aldrig set en racerkrumbasse til en maxi, så jeg tror sgu ikke helt de findes, jeg kører rundt med en standart og den har da holdt indtil videre !

og racerkoblingen kan du købe hos www.protuna.dk ...

Kommentar
Fra : TV

Dato : 24-04-03 20:17

Selvfølgelig kan du købe en racerkrumtap til en maxi...
Metrakit.dk
Hillerødgade, 30
Tel: 35820072 Fax: 35823696
Email: info@metrakit.dk
Web: www.metrakit.dk
det er fra www.metrakit.es
mvh.
TV

Kommentar
Fra : mcrasmus

Dato : 26-04-03 21:59

racer krumptap www.metrakit.dk
her du finder et luxus kit 45mm kvalitets membran kit og racer kobling www.west-import.dk

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 01-05-03 13:04

Hvis du vil have fat i et vildt tunsæt til maxien skal du købe det 47 mm kit kan kan få til monzaen, i protuna eller metrakit, det er det samme sæt til samme pris. Og så geare den med 16 17 eller 18 tænder foran. PS motorblokken skal fræses ca. 2 mm op før der er plads til skørterne. Racerkoblingen kan i øvrigt købes hos protuna, men hvor god den er ved jeg ikke. Hvis du ikke vil hen og fræse i motorblokken kan du købe et polini 43,5 mm cylle-kit med indsugningsmembran (hvilket ikke normalt sidder på en maxi) det kører noget stærkere end det 45 mm man kan købe i protuna.

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 05-05-03 08:29

hey er der ingen der ved hvor man kan købe racerlejer? kan I give et link? Hilsen Bohmo