/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
motor til kia carnival
Fra : 190e
Vist : 660 gange
20 point
Dato : 25-10-09 18:42

JEG MANGLER MOTOR TIL KIA CARNIVAL 2.9 TDI, MÅ IKKE BRUGE OLIE/VAND

BENT.

EMAIL= BENTMYNSTER@YAHOO.COM

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-10-09 18:44

www.dba.dk
www.guloggratis.dk

diverse skrothandlere og ophuggere. Her er chancen ganske behersket. Desuden er det ikke et køb og salg site!

Kommentar
Fra : 190e

Dato : 25-10-09 18:50

hvad er dit problem, der er også andre der sælger og køber, kan du ikke lide det jeg gør så find nogle andre at bruge din moral på.

bago

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-09 18:55

Citat
der er også andre der sælger og køber

Og de får samme besked

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-10-09 18:55

Uhadada.

Jeg henleder blot dit opmærksomhed på at det nok er smartest at søge en maskine andre steder. Dette såkaldte site er tænkt som viden-udveksling. Hvis du kan anvise mig en "sælges, købes eller byttes kategori" vil jeg da gerne vide det! Jeg har bunker af gammelt ragelse der kan sælges. Men det går altså nemmere gennem salgssiderne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-10-09 18:58

.....og jeg er fløjtende ligeglad, hvordan du "mishandler" dette i forvejen smadrede site. Havde der været en moderator var du røget ud nu.

Men skriv da til kandu.dk og foreslå en sælge, købe bytte kategori. Det kunne måske være det der kunne redde det hensygnende site.