/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Sharp 26" fladskærm er sort
Fra : janjuul
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 18-10-09 19:41

Hej .
Det har været afbrudt 4 dage, og da jeg tændte det, var skærm blå for derefter at blive sort. der er lyd på, og man kan skifte kanaler, men ingen billede

Mvh.Juul

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-10-09 20:11

Noget tyder på at det er billedkredsløbet der er stået af!
Prøv om der kommer billed på, når du bruger video eller dvd.

Men med den blå skærm, så er det nok tvivlsomt.
Så er der garanti, så afsted med den. Ellers er det nok billigere at købe nyt!

Kommentar
Fra : janjuul

Dato : 19-10-09 09:25

Har prøvet med playstation og video. men stadig ingen billede, det er 2 år og 2 mdr. så garanti er der nok ikke noget af.
Er der nogen der ved at sted, hvor der kan gives pris på rep. inden udførelse??

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-10-09 14:05

Så er der nok kun et nyt tilbage, men så har du også garanti et par år igen!

Kommentar
Fra : janjuul

Dato : 19-10-09 18:28

ok....tror jeg køber et 4 år gammel 25"Sony tv. for 200 kr her på DBA
Men er der ingen der vil given pris på en rep.??
Det er billig tilsalg hvis det har interesse

Annuller spørgsmålet
Fra : janjuul

Dato : 02-11-09 09:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål