/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Manual til KT 54L part II
Fra : Camillasmoster
Vist : 594 gange
300 point
Dato : 18-10-09 15:49

Citat
Jeg har fået en tuner forærende.

MEN der er ingen manual med, så jeg kan ikke indstille programmerne.

Har kikket på Nettet - det er håbløst at lede i dén høstak...

Har du/I en, jeg må låne?

Hov! Den skal jo være på dansk, igå'?!

Det kan også være, at du/I har en tuner-model, som ligger tæt på min. Ofte skal de indstilles ens.

Hanne

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 20-10-09 11:30

Hey.

Har nu brugt et par timer på at intensivt søge efter denne manual på nettet. Det eneste jeg kan finde er denne side: http://www.servicemanuals.net/
De opkræver dog et i mine øjne latterligt beløb for at få adgang til manualerne - man skal altså købe dem fra siden.
Manualen til Kenwoods KT54L koster ca 16 dollars derindefra. Det kan være det er billigere at tage den ned til en radioforhandler og få ham til at indstille den.

mvh Moose

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-10-09 18:00

Jeg kan da forhøre mig hos en radioforhandler ifm. indstilling hos dem.

God idé, Mooseinc