/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Øjenskygge... og begrænsninger
Fra : kan2
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 20-04-03 17:45

Hey, jeg har en cpi hussar og vil gerne vide om der er nogen som har en ide til hvordan jeg får givet min scooter nogle "nice øjne", hvordan laver jeg den fedeste øjenskygge på den? Er der noget materiale der er bedst, eller ska man bare male det på lygten?

-Og en anden ting... sidder der en begrænsning i CDI'en? Ellers, er der andre begrænsninger end forrøret, ringen og evt gasspjældet?

Please help me!
-Alexander KAN2

Kommentar
Fra : benjamin18

Dato : 22-04-03 12:37

det der med dine øjen skygger der købte jeg et sæt no fear klister mærker og så købte jeg noget lygte toner så når jeg bremser kommer der no fear øjne på vejen.... og det med begrænsiningen i cdi´en der skal du købe en ubegrænset men så kan jeg love dig for den tager omdrejninger... håber det var svar nok ellers må du skrive igen ;D

Kommentar
Fra : kan2

Dato : 22-04-03 17:32

Får den så både bedre optræk og højere topfart hvis jeg skifter den cdi ud? Og hvor kan jeg købe en der passer? Og hvor fandt du det gasspjæld?

Lige lidt ekstra, hvis du får tid til at svare...

Kommentar
Fra : benjamin18

Dato : 24-04-03 09:40

den får 5-10 km/t med den cdi men et sindsygt optræk du kan kigge på www.west-import.dk der mener jeg du kan få den og det der gasspjæld det tager du ud og går ned til en smed og siger du skal have skåret 12 mm af det

Kommentar
Fra : kan2

Dato : 24-04-03 18:20

Taler du af egne erfaringer når du siger at knallerten løber 85 når gasspjældet er kortet af, og at den får et sygt optræk når cdi'en er udskiftet, altså har du gjort det her på din egen knallert?? Det er jo vigtigt når jeg måske vil ofre penge på det...