/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
TIL FRIEDA
Fra : Nordsted1
Vist : 634 gange
200 point
Dato : 12-10-09 23:17

Hej Frieda

Nu fik jeg jo opskriften på italienske kødboller, men kan jeg mon også få af vide hvad du serverer til

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 210 point
Dato : 12-10-09 23:29

Nej, altså, Nordstedt, nu sover du i timen.

Det har jeg sørme pænt skrevet nede under opskriften.

Jeg serverer tomatsovsen (som der også var opskrift til), pasta (skruer eller lignende) og en grøn salat.

Smager så englene synger

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-09 23:32

Tak for svaret frieda.Det er vist min sengetid... øv så må jeg købe tråden for at få det sidste med, jeg havde kun kopieret opskriften på kødbollerne...........nu huskede jeg at give dig alle stjernerne, så jeg er da lidt vågen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-09 23:33

Hø hø, så købte jeg tråden, kun for at opdage at det hele jo stod i det jeg havde kopieret, når jeg må bare spørge lidt mindre så går det nok