/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
lysdæmper
Fra : farmer-k
Vist : 968 gange
50 point
Dato : 09-10-09 20:39

Hej jeg har en lysdæmper jeg gerne vil have sat i, men hvorfor nærmest blinker lyset når den er sat til, der er sat to lamper til med alm. glødepære, hvorfor blinker det??

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 09-10-09 20:46

er du sikker på, at den er forbundet korrekt?

Kommentar
Fra : farmer-k

Dato : 09-10-09 21:45

nej ikke helt, den ene er den man kalder skyde og har 3 muligheder, en med pil ned, det andet er et "S" der ligger ned med pil over, og den sidste står der L, hvad gør jeg så der? den er fra LK.
(jeg vil sige L= fase og s`et er tændledning eller er jeg forkert på den)?

Den anden jeg har er også fra LK, men kun med to, s der ligger og L
( igen vil jeg syntes at L= fase og sèt tændledning)?

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 10-10-09 08:04

http://www1.lk.dk/katalog.jhtml

Det ser rigtig ud det du har lavet men du kan altid kikke i lk's katalog der er mange forskelige tegninger som kan hjælpe i nøden stund......

Bassebo...

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 10-10-09 08:05

Hej framer-K,

Prøv at sætte fasen på pil ind og tændledningen på "S der ligger ned"

MVh Michael

Kommentar
Fra : farmer-k

Dato : 10-10-09 08:38

til michaelolm. det virker heller ikke:(

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 10-10-09 13:40

Hej igen,

Det lød godt nok også som om de var rigtigt forbundne første gang
Hvor meget belastning, altså antal lyskilder og størresler er der på dine lamper?

MVh
Michael

Kommentar
Fra : farmer-k

Dato : 10-10-09 15:13

to lyskilder, på hver 25w, jeg vil sige at det ikke var meget overbelastning..