/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dokumentviser til mobil
Fra : hovhow
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 08-10-09 22:58

Hey derude!

Jeg leder energisk efter en lille applikation el.lign. som jeg kan smide på mobilen (SE c905), som kan vise Worddokumenter eller tekstfiler - findes der overhovedet sådan et program, så vil jeg blive total glad, hvis nogen kan pege i den rigtige retning.

Takker på forhånd!

M.v.h.
HovHow

Kommentar
Fra : mooseinc

Dato : 09-10-09 11:00

Hejsa,

Fandt noget her, men jeg ved ikke om det program er "udvidet" nok til det du skal bruge det til.

http://www.getjar.com/products/30539/TapNTypeMobileTextEditor

mvh Moose

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 10-10-09 16:32

tak for forslaget Moose - min telefon er lige stået af (højttaleren) og befinder sig nu på værksted - så jeg glæder mig til at afprøve dit forslag om ca. 14 dage....

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 22-10-09 22:51

har prøvet programmet, men det virker ikke på min telefon ("program fejlede")

Eftersom der ikke foreligger andre forslag, regner jeg ikke med at problemet kan løses umiddelbart.

Spørgsmålet annulereres derfor.

M.v.h.
HovHow