/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Peugeot 407, 2007
Fra : rover600_valby
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 05-10-09 13:01

Hej jeg har en Peugeot 407 fra 2007 jeg vil gerne tilslutte en IPOD til anlæget gennem AUXèn men hvordan får jeg det anlæg ud? der er et hul i hver side på anlæget altså to i alt er der nogen der har prøvet det før...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-09 13:05

Det er såmænd ikke mere anderledes end alle andre radioer....

Den "låser" når den bliver skubbet ind og låsen åbnes igen med det værktøj der fulgte med radioen/bilen fra ny....

Normalt er det en bøjle der sættes i 2 huller, men er der kun 1 hul kan en strikkepind nok gøre det...

Det er blot en "plade" der bliver skuppet til side så den derved er oplåst....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-09 13:06

Citat
skuppet

På nydansk skulle p-erne nok have været b-er

Kommentar
Fra : rover600_valby

Dato : 05-10-09 14:28

ok men der fulgte nu ik nogle med og hos Peugeot kan man ikke købe dem og de vil heller ik ta den ud jo mod betaling af en time løn ca 700kr lidt dyrt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-09 14:41

Så bruger du bare et stykke stift ståltråd eller en strikkepind...

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 05-10-09 16:08

Yes, brug noget kraftigt ståltråd, det har jeg brugt masser af gange. her på landet hedder det hegnstråd. sus hen til den nærmeste bonde og få lidt hegnstråd. hvis der er 2 huller i hver side, som der som reger er, former man et "U" af hegnstråden og stopper det ind i hullerne. det er meget nemt at styre tråden da det både er stift og fleksibel.