/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
gif. filer
Fra : Cheeta
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 05-10-09 00:06

Er der nogen som kan hjælpe?
Jeg har en del animerede billeder på min gamle xp. computer, som jo bevægede sig, når jeg åbnede dem...
Efter at jeg har lagt dem ind på min nye computer, som kører Vista, vises kun billedet, ingen bevægelse...

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-09 00:29

Prøv en anden fremviser end den på Vista, IrfanView er nem og kan også bruges til at redigere billeder, der kan hentes forskellige plugins og dansk sprog og så er den gratis:
http://www.irfanview.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-09 00:34

Eller se ind på PensionistEDB: http://www.pensionistedb.dk/ der er programmet PhotoFiltre og der er utrolig mange vejledninger i brug af programmet

Godkendelse af svar
Fra : Cheeta

Dato : 05-10-09 01:04

Hej o.v.n..

Jeg har lige downloadet Irfanview, og det virker.....godt, at der er nogen, der er bedre end en selv til pc, så man kan få hjælp...
Så tak for hjælpen

Hilsen Cheeta

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-09 01:30

Selv tak IrfanView er god og nem, jeg bruger den selv, så spørg bare hvis du støder på problemer