/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
youtube.com
Fra : Carina76
Vist : 742 gange
100 point
Dato : 26-09-09 12:12

Hvordan er det, at jeg henter fra YouTube.com, jeg har lavet en bruger, og så trykker jeg uplode, når jeg har fundet en sang, men så kan jeg bare ikke komme videre..
Nogen der kan hjælpe ? :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 12:15

Du kan bl.a bruge dette program til at downloade med, og dernæst konverterer til mp3 e.lign

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 12:17

Det du er inde på, er uploade, altså hvis du vil have en filmindpå youtube

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-09-09 12:25

Nemmerlig...

Upload=når du vil lægge opnoget på nettet

Download=Når du vil hente nednoget fra nettet

Og da du vil hente er der altså tale om download, som Nordsted1 har fundet frem til dig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 12:29

Hvis du bruger Firefox som browser, så er VieoDownload Helper lige noget for dig:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006
Youtubedownloader er et godt værktøj for dem som nøjes med Internet Explorer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 12:35

Nøjes med

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 26-09-09 12:48

Jeg har prøvet, at installere det som hedder Service pack og noget, men så får jeg en fil og prøver at åbne den, hvor den så skriver, at det ikke er installeret korrekt.
Hvad skal jeg når jeg kommer ind på siden, den du sendte nordsted1 ?

Altså jeg trykker på det link, så går jeg ned sidst på siden, hvor der står "Visual Basic 6.0 Run-Time Files"
Det trykker jeg på og kommer på næste side, hvor der står Download næsten aller øverst.
Hvor der kommer et vindue og jeg skriver kør, så er der noget, at jeg skal sige ja til, det gør jeg.
Der kommer et vindue, hvor jeg skal finde dens placering..

Derefter kan jeg ikke helt finde ud af det.. :s

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 12:53

Du skal bare gå ind i mit link, og trykke på download, jeg gemmer det på skrivebordet, så kan jeg finde det igen

Det er ikke noget med service pack, eller visual Basic... prøv at trykke på mit link igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 12:54

Download står næsten øverst ovre til højre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 12:55

og så skal du trykke - gem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 12:57

Det er siden her du henter programmet fra: http://download.cnet.com/YouTube-Downloader/3000-2071_4-10647340.html klik på Download now som er øverst til venstre installer programmet og du er klar til at hente Youtube videoer, programmet kan også omdanne til andre formater så du for eksempel kan se videoen på din mobilos, eller nøjes med lyden (mp3)

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 26-09-09 13:09

så har jeg downloadet det .. jeg går ind i mappen og trykker mig en på en mappe igen som hedder youtube.com trykker derefter på youtubeDownloader
så kommer der et vindue, hvor jeg skal skrive noget
.. Hvad er det, som skal stå der ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 13:11

Så skal du finde den melodi du ønsker at få... kopier browserlinjen ind og tryk på download

Mange gange kommer linjen ind automatisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 13:13

Ups i vinduet står der URL

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 13:20

Nu svarede jeg udfra det program jeg linkede til, men hvilket et bruger du, det fra o.v.n eller mit??

Jeg kender ikke programmet fra o.v.n, så hvis det er det du bruger, så hopper jeg ud igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 13:36

Citat
Jeg kender ikke programmet fra o.v.n
det ER Youtubedownloader så hæng du bare på endnu, spørger har ikke sagt noget om Firefox så jeg viser download link til Youtubedownloader.
Carina76 inde på Youtube siden med video, der står en linje ovre til højre for videoen, ud for linjen står der ULR klik en gang på den linje og højre klik og klik på Kopier, så åbner du Youtubedownloader og linjen hopper sandsynligvis selv ind og du skal bare klikke på Ok for at hente filmen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 13:43

Vores link' til programmerne er da ellers ikke de samme.. derfor troede jeg at der var tale om to forskellige

Der findes jo flere forskellige, bl.a. også et fra give away of the day, og der er jo ingen grund til at gøre Carina mere forvirret end højst nødvendigt

Citat
Carina76 inde på Youtube siden med video, der står en linje ovre til højre for videoen

Bare se en forskel, der kopierer jeg ind fra troppen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 13:44

Her er en lille film om hvordan du bruger programmet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 13:49

Smart, selv uden et sprogkursus kan vi følge med

(han kopierer også ind fra toppen)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 13:53

Når man kopier fra toppen og man har surfet lidt rundt, så kommer det der RELATED halløj med i linket, derfor er det mest korrekt at kopiere fra URL linjen, men begge metoder virker jeg har lige opdateret min Youtubedownloader og kan se at der kommer et par ekstra ting med hvis man ikke passer på, så PAS PÅ når i installerer programmet, der kommer en ekstra toolbar hvis i ikke er opmærksomme og så lige en film mere om brugen, denne gang på et mere forståeligt sprog

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 14:03

Og så lige en film om hvor nemt vi Firefox brugere spiller om ved at hente film fra Youtube og andre sider, vi har også mulighed for at hente direkte som mp4 filer (Ipod og Iphone) dem kan Youtubedownloader jo ikke rigtig håndtere

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 26-09-09 14:17

Tak for det .. ;)
Ved i hvordan, at det kan være, at jeg ikke kan få dem på min iTunes ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 14:21

Sikkert fordi de er i et format som Itunes ikke kan håndtere, der bruger du Convert funktionen i programmet, vælg den øverste Ipod video (QuickTime) den kan Itunes afspille

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 14:22

Jeg nåede heldigvis i tide at se den der toolbar (måtte selv lige hente programmet igen, efter endnu en formattering)

Nej jeg ved ikke hvad der driller med itunes, men ved da andre henter musikken fra youtube, så det kan altså lade sig gøre

(gider slet ikke høre om din ildræv)

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 26-09-09 14:43

jeg tror jeg kom til og downloade med den der toolbar . skal jeg så til at afinstallere igen ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 14:46

Nej ikke så vidt jeg ved... men o.v.n kan nok forklare hvordan du får den fjernet igen, jeg ved ikke om det er nok at gå i tilføj/fjern programmer??

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 26-09-09 14:48

Okay, jamen det håber jeg han kan så .. :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 14:50

Du kan jo eksperimenterer med musikken i ventetiden

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 26-09-09 15:58

nu har jeg fundet ud af det, men det er jo selvfølgelig musik numre .. Så hvordan får jeg dem lavet om til lydfiler eller mp3 :S

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 16:00

Du sætter prik der hvor der står - confert - og i det format du ønsker f.eks mp3

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 26-09-09 16:03

Hmm .. Det forstår jeg ikke rigtig :S .. Er slet ikke inde i computer .. Men har fundet ud af det nu, men burde gøres på en hurtigere måde :s .. Slukke brænde CD'er 2 gange :S

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 26-09-09 16:07

Hmm nå det kunne de ikke alligevel .. komme over som alm. sange istedetfor video sange :S over til iTunes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 16:42

Tålmodighed er en dyd - siger nogen - og du bliver nødt til at vente før jeg har tid til mere udførlig hjælp, selvfølgelig kan du få sangene (og/eller filmene) over i Itunes, men jeg er ikke hjemme i aften, hvis du nu skriver meget nøjagtig hvor langt du er kommet og hvad du ønsker (mp3 lyd eller mp4 video) så vil jeg prøve at forklare senere. Vil du have en billed guide at se efter ? Jeg tager skærmbilleder hver gang jeg gør noget og skriver hvad jeg gør på billderne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 23:21

Her er så ingen reaktion har du fundet ud af det du ønsker? Eller har du også været i byen?

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 01-11-09 22:11

har først haft tid til at komme ind nu, er begyndt inde ved beredskabsstyrelsen, så har ikke meget fritid mere ..
men vil rigtig gerne have det til MP3 .. :) og meget gerne billeder ..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-11-09 10:51

Er det Youtubedownloader som Nordseted1 som den første har foreslået, du vil arbejde videre med ?
og meget gerne billeder skriver du, mp3 er ikke med billeder.
Tilbudet jeg kom med for 3 indlæg siden, gælder stadig men du må vente til weekend, og meget gerne skrive helt nøjagtig hvad er som driller dig, jeg er med indtil mp3 - men forsættelsen "ogmeget gerne med billeder" har sat mig ud af spillet lidt
Tillykke med jobbet hos beredskabsstyrelsen, det er da job du har fået?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-09 11:11

o.v.n, jeg tror - med billeder - er ment som brugsanvisning

Der er nogle der har fast arbejde i beredskabsstyrelsen, men mon ikke spørger har fået et frivilligt fritidsjob a la Hjemmeværnet??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-11-09 12:20

Der er nok en her som er vågen jeg har jo selv tilbudt det og forstod ikke det var det som Carina76 mente jeg var lidt nervøs for om Itunes skulle vise et lille billede fra den CD som spilles, det er altså lidt avanceret når musikken er fra Youtube, men ikke umulig
Ok jeg går i gang med hente en Youtube film og omdanne den til mp3 + importere den i Itunes, men - men arbejdet tager et gevaldigt bid af min fritid, så jeg er sikkert ikke færdig før til weekenden (lad så være at spørge om hvilken weekend ) jeg bruger Youtubedownloader til projektet hvis ikke spørger hellere vil bruge en anden metode.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-11-09 12:25

Citat
Der er nok en her som er vågen

Tja det sker indimellem

Citat
jeg har jo selv tilbudt det og forstod ikke det var det som Carina76 mente

Jeg er da heller ikke 100% sikker på at det er det Carina mener, men jeg tror det

Go' arbejdslyst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-11-09 20:57

hej nu har jeg bakset med den Youtubedownloader er du her endnu Nordsted1 ? Og vil du forsøge at få en mp3 fil ud af den her: http://www.youtube.com/watch?v=27Y9D4szj3c
selvfølgelig har jeg fået en fil mp3 fil fremstillet, men sgutte med Youtubedownloader, kan du ?
eller skal jeg fortælle hvordan jeg gjorde ? Nej først forsøger Nordsted1 - så fortæller jeg (måske) en hel billedmappe fyldt med billeder af Youtubedownloader måske nytteløs

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-09 23:36

Selvfølgelig kunne jeg da ændre den til mp3 med youtubedownloader, hva regner du mig for

Der er kommet en opdateríng til youtubedownloader, men der er kommet et ekstra klik ind i billedet

Når jeg har hentet videoen, så kan jeg ikke bare som tidliger trykke på ændre knappen, jeg skal lige i mappen og trykke på videoen, så kører det som smør - som sædvanlig

Hvor svært ka det være

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-09 23:40

o.v.n hvis jeg en anden gang skal eksperimenter, så giv mig i det mindste noget musik der er lidt go i, nu var jeg nær faldet i søvn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-11-09 23:45

Citat
Hvor svært ka det være
åbenbart meget svært for en simpel amatør som jeg, jeg måtte også i mappen og markere, bare for at få at vide det ikke er en flv fil, det vidste jeg jo godt, det er en mp4 fil og i højeste kvalitet, så indtil du forklarer hvordan du har hentet en flv fil, da forsætter jeg med Firefox Video Download helper og WinFF til at omdanne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-09 00:13

Hej Carina76 vil du lige komme på banen og fortælle om du vil have en billed guide fra mig ?
Det bliver med Firefox browseren og VideoDownload Helper og bagefter omdanne med WinFF, det andet kan jeg ikke få til at virke, Nordsted1 kan men gider vist ikke fortælle hvordan

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 08-11-09 00:17

1. du henter programmet

2. du opretter en mappe til musikken

3. du henter musikken og sørger for at det lander i din mappe

4. du trykker på convertkanapper- og i mappen trykker du på filen - åben

5. du trykker på convertkanppen igen, og så konverterere den

Hvis jeg har glemt noget, så sig bare til

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 08-11-09 11:14

hej igen ..
Det er som værnepligtig :P ...

Mange tak for hjælpen, men jeg prøver bare og ser om jeg kan selv .. Synes det er svært og forklare og når at jeg ikke kan komme så tit på - sidder i jo bare hele tiden og venter på svar - er jo også træls for jer ..
Jeg prøver om jeg kan selv ellers må jeg bare blive ved på den besværlige måde, som jeg gør nu :P ..

Men tak for jeres tid og toldmodighed ..

/Carina

Godkendelse af svar
Fra : Carina76

Dato : 08-11-09 11:14

Tak for svaret Nordsted1.