/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PSP fra USA til Europa
Fra : TumseMM
Vist : 398 gange
260 point
Dato : 21-09-09 21:22

Hej jeg har lige et spørgsmål angående den nye PSP Go, som jeg overvejer at købe i USA og tage med hjem til Danmark.

Da jeg køber den i USA er volten jo kun 110 og hvis jeg tager den med hjem til danmark så skal jeg jo bruge en "step-down" transformer der konventere strømmen til 110 volt.

Det lyder altsammen meget nemt men der er ét problem. Når jeg søger på nettet for volt converters så kan jeg vælge imellem en masse forskellige modeller med forskellige antal watt.

Har søgt lidt på nettet om hvor meget watt den nye PSP Go forbruger men jeg kan simpelthen ikke finde noget om det.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvor meget watt PSPen bruger - og evt give et link til en billig volt konverter?

-TumseMM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-09 21:33

Prøv engang at spørge i dette forum

http://railgun.newz.dk/er-psp-go-dead-on-arrival

Du opretter dig gratis nederst på siden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-09 09:13

Fandt du ud af det??