/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Eyvind
Fra : ans
Vist : 1153 gange
10 point
Dato : 20-09-09 21:55

Dette er en test.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 22:01

Yes en lille test.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 22:04

En test mere, nu er jeg sikker på at fluebenet er fjernet.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 20 point
Dato : 20-09-09 22:11

Ok prøver lige.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-09-09 22:17

Ok, er lidt nysgerrig, hvad er det præcis i tester?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 22:20

Vi tester de svar, der er givet i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg140038.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 22:20

Hvis man opretter et spørgsmål.
Fraskriver sig at få mail i sin profil.

Får man så mail alligevel ?? ........................................nej det gør man ikke.
Men åbner du så for modtagelse af mail senere...............kommer de "gamle mail" myldrene.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 22:21

Test hvor og hvorfor

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 22:23

Citat
Dette er en test.
nej det er en kort sætning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 22:24

Jeg har dog lidt svært ved at holde øje med disse mail, da jeg altid bruger gmail via webmail og har så kun en mail stående, selvom der er flere af samme slags.
Det gør det ikke nemmere at mine mail-adresser ligner hinanden.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 22:24

Citat
kommer de "gamle mail" myldrene.
det troede jeg af skod gmail kunne håndtere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-09 22:29

Hvad er der galt med mails....

Der er op til FLERE her på Kandu der samler på dem - UANSET alder

Det kumnne måske blive en handelsvare.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 22:30

Det er ikke skod-gmail som har udelukket dem men kandu-profilen.

Ps. Ovn - ligemeget hvor i verden jeg befinder mig, kan alle mine mail håndteres og adresselisten hænger også hos google. Værktøjslink ligger der også.

Bevares - US kan læse mine adresser og mine mails, men de kommer nok til at kede sig bravt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 22:31

Så vil jeg afslutte her og modtage "gamle mails"

Så får Hansen sig måske en overraskelse, hvis han igen ønsker mails fra kandu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 22:31

Hvem byder højst for mine gamle Kandu mail? Jeg sletter aldrig mails før der er lavet en backup, så der burde være nogen stykker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 22:32

Tja - Ans får jo ingen mails her fra spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 22:33

Tak for hjælpen e.c

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-09-09 22:34

Jeps, jeger også en af dem der "gemmer" gamle mails, mangler dog tre måneder der desværre forsvandt men ellers har jeg dem helt tilbage fra 1995

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 22:34

Nå drenge - fik i fat i hvad testen gik ud på.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 22:34

Citat
Så vil jeg afslutte her
det blev så en rigtig "småsnak" nogle gange er trådene meget længere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 22:42

Så venter jeg på mine "gamle mails"

Accepterede et svar, loggede af, genstartede computeren, loggede på, redigerede i profilen, satte fluebenet til igen.

Har endnu ikke fået mails, men de kan jo komme.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 22:43

Tak Ans - nu vil e.c forsøge at vinde månedens præmie med de 20 point.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-09-09 22:43

Citat
Accepterede et svar

Det stopper jo også mails fra dette spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 22:50

Jo jo - men det var jo et spørgsmål om at kunne stoppe spørgsmålsmails uden at skulle acceptere eller annullere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 22:51

EXTERMINATOR

Jeg tror ikke, du har forstået, hvad det gik ud på.

Jeg havde redigeret i min profil og fjernet fluebenet, så jeg ikke skulle modtage mails fra kandu.

Jeg ville se om de også udeblev til mit eget spørgsmål, mens det var åbent.

Mails udeblev. Nu har jeg redigeret igen, så jeg skulle få mails fra kandu, men jeg har ikke fået dem, der er blevet sendt mens det var åbent. Jeg er klar over at jeg ikke modtager de mails, der er sendt efter jeg lukkede spørgsmålet.

e.c skriver at han har fået sine mails efter han havde fjernet fluebenet.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-09-09 22:58

jo alt det har jeg forstået

Men når du accepterer et svar modtager du ikke flere mails, heller ikke dem der var på "ferielisten"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 23:01

Ja Ans - men jeg er lidt usikkrer, for de to profilers mail-adresse videresendes til samme gmail.
jow det er noget rod.................men sådan har jeg det bedst.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:01

Du accepteret før du åbnede for mails igen, længere er den ikke, der stoppede mail fra det spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:03

Skal vi teste mere? Så vil jeg åbne for mails før jeg accepterer, jeg har lidt spørgepoint i overskud lige for tiden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 23:03

Citat
Men åbner du så for modtagelse af mail senere...............kommer de "gamle mail" myldrene.

http://www.kandu.dk/spg140072.aspx#1604862

Så der bliver gjort forskel på brugerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 23:04

Aha - jeg åbnede før spørgsmålet blev annulleret.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-09-09 23:07

Jeps Eyvind, det er klart som blæk

@ans: Gamle mails kommer kun hvisspørgsmålet stadig er aktivt, dvs. ikke annuleret eller accepteret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-09-09 23:09

Se indenfor her: http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=140073 alle er velkomne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 23:23

Citat
ans: Gamle mails kommer kun hvisspørgsmålet stadig er aktivt, dvs. ikke annuleret eller accepteret

Det er jeg klar over, men vidste ikke at e.c havde tilladt mails før han annullerede spørgsmålet.
Det gik først op for mig senere.