/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dataforbrug
Fra : Sallus
Vist : 506 gange
85 point
Dato : 17-09-09 15:21

Min datter har lige skiftet abonnement fra et med indregnet dataforbrug, til et hvor hun kan vælge data som tillægspakke. Men er der nogen her på siden der har et bud på hvor mange MB man ca. bruger pr. måned når man er en del på Facebook på mobilen?
Med venlig hilsen Sallus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-09 15:32

Vi kan jo ALLE gætte - 2 gæt bliver IKKE ens....

Men EEN ting kan du være sikker på - det kommer til at koste (læs MEGET)

Hvorfor dog gå væk fra frit forbrug hvis det er det man har brug for

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 17-09-09 15:42

Det havde noget at gøre med at vi blev lidt trætte af det mobilselskab vi betjente os af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-09 15:45

Prisen er nogenlunde ens i alle selskaber, så tjek da lige om det nye ikke kan levere det samme til samme pris....

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 18-09-09 18:01

Ja. Jeg må lige prøve at finde ud af at sætte mig ind i det og finde en god løsning.

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 85 point
Dato : 19-09-09 02:58

Hvis du kan vælge en pakke med 300/500 mb skulle du være godt dækket ind.

Jeg har selv en pakke hvor jeg kan bruge 500 mb for 99,- / md.
Og bruger gerne omkring 350 mb om måneden til bl. fjæsbook, youtube og andet surf.

Men når i har valgt en pakke, følg med i forbruget undervejs i måneden, så i ikke pludselig skal betale 12 kr pr mb

Godkendelse af svar
Fra : Sallus

Dato : 06-10-09 14:04

Tak for svaret Jimmy17.

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 06-10-09 14:08

Har lige fundet en pakke hos Bibob hvor der er 1000 MB for 48 kr. pr. mdr. og 30 ØRE pr. MB udover de 1000 MB.
Når jeg så skal ind og melde hende til, spørger de om vi ønsker ekstra taletid. Er der nogen her der ved hvad det dækker over?
Med venlig hilsen
Sallus

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 06-10-09 21:34

Så lidt.

Okay, 1000mb for 48 / md det er godt nok billigt.
Kan samtidig se de har billigere sms til mit 1000-2000 stk forbrug pr md end ved telenor.

Ligefør man skulle overveje om det kan betale sig at skifte.
Der er jo et par betalingsgebyrer og etableringsomkostninger kan jeg se.

Men er da noget, jeg vil kigge videre på hehe :D