/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobil udstyr
Fra : colombo
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 17-04-03 12:25

hvor kan man købe billigt mobil udstyr (til nokia 7210)??

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-04-03 12:31

Nokia Danmark: Mobiltelefoner: Nokia 8310: Tilbehør: Bærbart udstyr
... Hjem: Mobiltelefoner: Nokia 8310: Tilbehør: Bærbart udstyr. Bærbart udstyr. Med Nokias bærbare udstyr kan du ... Elegante Nokia-bæretasker kan fås hos din lokale Nokia-forhandler. ...
www.nokia.dk/mobiltelefoner/8310/wearables.html

Nokia Danmark: Mobiltelefoner: Nokia 8310: Tilbehør
... Tilbehør til Nokia 8310. Få mere ud af din Nokia 8310 med originalt Nokia-tilbehør. ... fra Nokia-Imageskabere tilpasser din telefon til din helt personlige stil. Bærbart udstyr ...
www.nokia.dk/mobiltelefoner/8310/accessories.html

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 17-04-03 12:47

Hva' med www.thansen.dk

De har alt muligt til mobilos.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 18-04-03 02:50

ja, men hold dig far det med batterier, og anden elektrisk udstyr til din mobil. Dete r uoriginalt, og jeg har hørt om uoriginale batterier der eksploderede, hvilket ike just er sundt hvis den er i lommen.

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-04-03 20:26

prøv http://www.mobildebat.dk/ - her er tit nogle der har noget til salg. Eller også er der sikkert nogen der vil give dig links til steder du kan få det.

Kommentar
Fra : Andreas4220

Dato : 22-04-03 09:24

Hej..
Nu ved jeg ikk om du er medlem hos club nokia, men hvis du ikk er kan du gartis melde dig ind på www.club.nokia.dk, du skal bare have telefonens Imac. nummer !!
Når du så er blevet medlem så kan du købe mobil tilbehør + du får rabat !! Og hvis din telefon så går i stykker, så kan du gartis sende den ind uden det vil koste dig en øre + de lavet LORTET

Håber du kan bruge mit svar...

Andreas korsør

Kommentar
Fra : dj__christian

Dato : 22-04-03 23:47

Hej..!

Inde på siden http://www.mobilkabler.dk/ kan du oz finde en masse ting til din mobil..! og det er vist oz rimligt billigt :)

-Christian-