/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Julefrokost?!
Fra : Hansen4life
Vist : 925 gange
85 point
Dato : 11-09-09 17:42

Hej alle :D
Jeg er fejedreng ved autoværkstedet i min by, og vi har valgt at ha vores julefrokost her den 12.sep (imorgen) og min chef har spurgt mig om jeg ville gøre så vi an høre musik. og nu har jeg sat højtalere op, men.. Hvad skal vi høre?, min chef siger at det skal være noget med Lars Lilholt, men der skal jo være mere, men jeg ved jo ikke hvad.
kan i ikke hjælpe mig med nogle kunstnere?
personerne der er med er ca. fra 16 år og op til 45 år, men det skal være noget for alle :D

Tak på forhånd!
- Hansen4life

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 11-09-09 18:06

Du er fuld af fup. Julefrokost i september.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-09 18:21

Lidt taffelmusik er ikke så dårligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-09-09 18:23

Hva' med noget Kim Larsen og Shu-bi-dua?

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 11-09-09 18:24

er ikke fuld af fup. vi skal ud og spille et eller andet Adventure golf, og det kan vi jo ikke om vinteren, så vi bliver nødt til at gøre det nu :D

Accepteret svar
Fra : muw

Modtaget 85 point
Dato : 11-09-09 18:51

Her er et forslag til lidt rock(pop) CD'er du kan købe på itunes, eller hvordan du nu skal gøre det. Pophits kan vel klares med en af de der For Fuld Musik (3CD'er). Jeg har ikke nogen store ideer til hvis det skal være dance/hip-hop/techno, men der kan du vel finde en Lets Dance eller noget.

(netmusik.dk er også en gratis mulighed hvis du har bibliotekslånerkort)

Guns n roses - Greatest hits
Metallica - Metallica (det sorte album)
Bon Jovi - Cross Road (greatest hits)
U2 - 18 singles (greatest hits)
DAD - hvilket som helst album
Thomas Helmig - Årene går (de bedste danske) eller Wanted (greatest hits engelsk)
Kim Larsen - Guld & Grønne Skove (greatest hits)
TV2 - Hits
(Lars Lilholt - Gi det blå tilbage (greatest hits))

-og så skal du selvfølgelig huske en opsamlingsCD med julemusik
God julefrokost!
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 11-09-09 18:56

Som Nordsted1 skriver : Larsen, Lilholt & Shubidua - så kan det jo nok ikke gå helt galt.
Hvis du også køber boksen "100 sommerhits", så er der da musik nok til hele aftenen / natten.

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 11-09-09 19:23

der er den der sang;
det er en volvo v 18.
210, eller sådan noget :D

hvad hedder den?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-09 19:32

Volvo B18 er en motortype/størrelse.
Volvo 444/544 er en vogntype
Volvo 445/210 er en varevogn/stationcar

Men du tænter nok på en volsom Volvo som er af typen Volvo Amazon som bl.a. har en B18 motor.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 11-09-09 20:40

Den Voldsomme Volvo: http://kpn.dk/film/article1292936.ece med "Sonny Soufflé Chok Show"

Vh C

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 11-09-09 21:04

Kender i nogle julesange med lidt fest i? :D

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 11-09-09 21:20

Jeg mener, at Boney M har lavet en cd med julesange med lidt fest i .

Vh C

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 11-09-09 21:22
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-09 21:44

http://www.rogerandover.dk/

Ja det er jo en Volvo 210 med B18 motor, de synger om.

Sådan en har jeg haft.
Og som de synger så kan den virkelig køre 160 km. i timen - det kunne min.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-09-09 21:59

Nu det jul igen, og far er fuld igen og moar ligger under bordet

Må jeg være den første til at ønske jer - glædelig jul -

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-09-09 23:04

med den røde tud..........

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 12-09-09 10:35

Kan ikke helt finde nogle med Boney M :D
er der ellers andre?
please, der er mindre end 3 timer til jeg skal derover :D

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-09-09 10:54

Citat
Kan ikke helt finde nogle med Boney M
Det er da nok, fordi det ikke lige er sæson for sådan noget musik . Men hvorend du bor, så skynd dig dog ind i en plade-forretning og spørg .

Vh C

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-09-09 16:01

Du kan hente på "the pirate bay" top 40 fra de sidste 30 år. Det er noget der svinger for alle alders grupper.
alimak

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 12-09-09 16:46

Citat
please, der er mindre end 3 timer til jeg skal derover :D
Ja, så er tiden til flere gode ideer for længst udløbet. Det var ca. kl. 13.30 .

Vh C

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 13-09-09 01:03

http://www.hyggefis.dk/Gif%20animationer-252.htm

Håber at det var et årnligt gilde .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 14-09-09 22:11

Og nu venter vi så alle bare på at høre om, hvordan julefrokosten forløb ????

Vh C

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 15-09-09 15:57

Tak for svaret allesammen ;D
det blev en féd julefrokost, takket været jer :D

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 15-09-09 15:58

Tak for svaret muw :D