/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Til Nordsted1
Fra : severino
Vist : 722 gange
40 point
Dato : 07-09-09 16:51

ALDI's service provider, tager sig af alle reparationer. Her er hvad jeg har kunne finde på det.

Service Provider ApS
Park Alle 380
2625 Vallensbæk

Tlf.: 43 42 42 40
Tlf.: 43 42 01 40
Tlf.: 70 70 17 37
Tlf.: 70 70 17 38
--------------------------
Dansk Data Display A/S
Park Allé 380
2625 Vallensbæk

Tlf.: 43 62 61 60
www.dansk-data-display.dk

Dansk Data Display
Park Alle 380
2625 Vallensbæk

Mob. 21 27 73 53

Dansk Data Display A/S
Park Alle 380, 3.
2625 Vallensbæk

Mob. 28 10 88 26

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 17:05

Kære Severino... hvor er det pænt af dig

Men det er altså dem, jeg har haft kontakt til idag... de har ikke længere værksted i landet, det er udelukkende support i Vallensbæk..

De samler til hobe, og når de har tilstrækkeligt med skrammel, sender de dyngen til Tyskland, .. dvs det var ikke lige de ord Svend brugte, men meningen var den samme

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-09-09 17:58

Jeg ved det godt, men det var den adresse som var opslået i min lokale ALDI (skrammel marked) butik.
Så har jeg så bare hentet flere oplysninger på de gule sider!

Som du sikkert har hørt til bevidsløshed: Slå op på de gule sider, sker det, sker det her!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 18:15

Nu er det den første maskine fra Medion vi har oplevet noget negativt med, men jeg er meget skuffet over den behandling...

Det kan da ikke være så svært at få sendt en enkelt tast til DK, møj hamrende dårlig service,eller rettere mangel på samme

Jeg troede nu også at der var et værksted i Vallensbæk, så vi evt. selv kunne køre dertil, og få sat dimsen på, hvis det kunne få indflydelse på garantien, hvis vi selv satte den på

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-09-09 19:55

Jeg har selv en del MEDION produkter, og kender godt lidt til problemet. Jeg købte bl.a. en 32" fladskærm, som pludselig gik over i striber. Fejlen blev anmeldt til deres service afdeling, som så sendte en opsamlingsbil, der hentede skærmen. Det kom så tilbage efter KUN 6 uger, og har da også virket siden.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 40 point
Dato : 07-09-09 20:32

Jeg indleverede den bærbare i Aldi... jeg kunne måske skære en uge af ventetiden, hvis jeg havde kørt til Vallensbæk med den, men det var ikke sikkert, og så ville jeg altså ikke brænde benzinen af

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-09-09 20:55

Citat
og så ville jeg altså ikke brænde benzinen af

Det er da godt at der er nogen der tænker på forureningen med co2

Godkendelse af svar
Fra : severino

Dato : 08-09-09 14:22

Tak for svaret Nordsted1, og tak for lån af de 30 point + renter!