/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvorfor kører den ikke mere end 75 km/t?~
Fra : Butcherboy
Vist : 252 gange
75 point
Dato : 17-04-03 04:10

Hejsa... Jeg har en PGO Dr.Big, hvor der er monteret 47mm DR Evo cyl, 21 mm Arreche, Kunda Udst. hvor jeg selv har boret 4 huller, et størrer hul i luftfilter og polini vario, jeg fatter bare ikke hvorfor den ikke kører hurtigere??
Jeg mener at alle begrænsninger er fjernet, men er ikke sikker, kan man se et fjederstyr uden at skille koblingen ad??
Hvilke begrænsninger er der helt præcis??

Håber snart på svar...

Kommentar
Fra : CheGuevara

Dato : 17-04-03 10:31

Har du kørt knallerten til efter du har lavet ændringerne på den, eller fik du bare hvad den kunne hive næsten med det samme?

Kommentar
Fra : Butcherboy

Dato : 17-04-03 15:16

Jeg kørte den til, men ca. 45 km/t hele vejen, ca. 250 km....

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 17-04-03 16:17

du skal køre mellem 30 - 45 de første ca. 200 km, så mellem 45 og stille og roligt op til 55/60 de næste 200 km. her efter kan du så langsomt begynde at give gas.
men har du husket at fjerne begrænsningen i koblingen??? Hva med CDI'en er den skiftet, da den måske er begrænset til et hvis antal omdr.

Ta evt et kig på www.scooterzone.dk Der kan du jo kigge lidt rundt blandt indlæggende i deres forum, eller kigge på de tips der er skrevet om tuning.

/ZeroXP

Kommentar
Fra : Butcherboy

Dato : 17-04-03 17:38

Jeg har fået den til at køre 90 km/t nu, så der var ikke noget problem... Men ellers tak for hjælpen...

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 18-04-03 01:37

Så må du jo hellere passe på "ægget" ikke fanger dig.

God påske - ZeroXP

Kommentar
Fra : Butcherboy

Dato : 19-04-03 19:53

http://knallert.krolle.dk/, under "TUN" og så "Udstødning", et stykke nede af siden...