/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
O.V.N
Fra : Nordsted1
Vist : 638 gange
30 point
Dato : 07-09-09 12:28

Vedr mit tip... jeg syntes ikke det er underordnet hvor et værksted ligger

Jeg tror ikke andre pc-mærker først skal samels til bunke hos en hotline, før de bliver videresendt
til et værksted??

Havde værkstedet nu ligget i Vallensbæk, havde jeg nok kunne få dem til at sende en tast, jeg havde gerne betalt for den, .. nu skal jeg i stedet vente 4-5 uger fordi de først skal samle et par maskiner sammen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-09 12:35

Se dog at få mundvigerne vendt opad igen jeg var så langsom at du undgik min ene stjerne * det er sikkert kun i garanti peroden at du støder på den slags

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-09-09 12:38

Citat
Havde værkstedet nu ligget i Vallensbæk, havde jeg nok kunne få dem til at sende en tast, jeg havde gerne betalt for den, .. nu skal jeg i stedet vente 4-5 uger fordi de først skal samle et par maskiner sammen
Det er urimelige vilkår og det kan Aldi ikke være bekendt, det er jo Aldi's ansvar som sælger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 12:43

o.v.n i stedet stjerner, kan du så ikke lige give mig en kommatast

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-09 12:54

, , , , , , , , , , 10 styk kommaer, værsåartig at tage for dig af retterne et eller andet sted lyder din historie lidt usandsynlig - at computeren skal sendes til reperation for at udskifte en tast, du har vist ikke fortalt hele historien

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 13:01

Tak for kommaer... men jeg kan desværre ikke bruge dem nu---- for jow jeg har indleveret
pc'en til Aldi

Ved da ikke hvad jeg ellers skulle have gjort, jeg kunne jo ikke få tasten ved at henvende mig til Vallensbæk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-09 13:55

Den kunne du sikkert have hentet i enhver komputerløsdele butik for en 10er

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 14:01

Refi.. jeg overvejdede det et kort øjeblik,men tænkte at hvis nu der gik mere i stykker, så kunne de måske lave indvendinger når jeg først var begyndt at bruge uoriginale løsdele?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-09 14:05

Se der har du sikkert ret

Omvendt "slider" du jo ikke på komputeren i de 4-5 uger det varer...

PROBLEM:

Den er forældet inden den kommer tilbage...

Hvorfor fik du dog ikke bare pengene tilbage Det "plejer" ikke være noget problem i ALDI....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 14:10

Citat
Hvorfor fik du dog ikke bare pengene tilbage

Det var et Aldi problem, for de nægtede at give pengene tilbage pga. en tast, jeg spurgte skam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-09 15:05

Du skulle da bare have fundet lidt flere fejl

Blå skærm - røgudvikling osv.....

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 30 point
Dato : 07-09-09 17:02

ALDI's Service Provider ApS
Park Alle 380
2625 Vallensbæk

Tlf.: 43 42 42 40
Tlf.: 43 42 01 40
Tlf.: 70 70 17 37
Tlf.: 70 70 17 38
--------------------------
Dansk Data Display A/S
Park Allé 380
2625 Vallensbæk

Tlf.: 43 62 61 60
www.dansk-data-display.dk

Dansk Data Display
Park Alle 380
2625 Vallensbæk

Mob. 21 27 73 53

Dansk Data Display A/S
Park Alle 380, 3.
2625 Vallensbæk

Mob. 28 10 88 26

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 17:10

Tak for svaret severino.Tak fordi du ville prøve at hjælpe

Nu var tråden stilet til o.v.n, men det var nu mere fordi han skrev i mit tip

Tak for opbakning BentJuul