/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Øvelser
Fra : EmmaKjær
Vist : 1131 gange
40 point
Dato : 02-09-09 19:57

Hejsa..
Har i en ide til øvelser hvor man mest træner lårene. Jeg løber ofte, men vil også gerne kunne lave nogle øvelser derhjemme hvor man ikke skal til at købe en hel masse.. Har prøvet en masse men har ikke fået gode resultater. Har i en ide til hvad jeg kan prøve som med garanti hjælper?

- Emma (:

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 02-09-09 20:16
Accepteret svar
Fra : katrinefrd

Modtaget 40 point
Dato : 03-09-09 16:37

Hej Emma

?? Hjælper på hvad

Alle skiøvelser bygger muskler. Skal du brænde fedt skal du op og svede.

Er du alligevel parat til lidt flere maskiner, kan jeg anbefale en sidestepper, denne fx.
KILBERRY MS-300T SIDESTEPPER til 299,-
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4464&Grp=&n=40100
Jeg har sådaanne en, og den er fantastisk til lige at få gang i ben/baller hvis det skal gå hurtigt. Det er jo ikke svært at komme til at sidde for meget. Sæt evt. go' musik på og fyr den af :D

Her er et lidt større udvalg: http://www.nettorvet.dk/produkt_lst.aspx?dept_id=978
Stepperne er her også med elastikker, så det er muligt at træne arme/overkrop samtidig (men et par sodavandsflasker med vand kan gøre det ud for vægte). De findes principielt i to udgaver: En der laver et twist, vrid eller symetrisk paralelt, jeg kan bedst lidt den der twister, men det er nok en smagssag.

Skal det være lidt mere hidsigt kan man også få modeller med en lodret bar og indstillelig modstandstrin fx. Kettler Power-Stepper
http://www.sport-tiedje.dk/kettler/powerstepperedition.htm
Flere steppere http://www.sport-tiedje.dk/kettler/montana.htm

(ps evt. en god ide med med en sportsbh)

Kommentar
Fra : EmmaKjær

Dato : 04-09-09 16:35

med hjælper mener jeg at man træner lårene

Godkendelse af svar
Fra : EmmaKjær

Dato : 04-09-09 16:42

Tak for svaret katrinefrd. Det koster ikke særlig meget så det passer fint, tak (:

Kommentar
Fra : katrinefrd

Dato : 04-09-09 20:08

Hej Emma, det jeg mener er at det kommer jo an på hvad du har og hvor du vil hen! Er det fedt du skal have kørt af så skal man svede, er det fordi du er for tynd og vil bygge muskler, så skal der belastning på, og musklerne skal svide og brænde, og du skal ud over punktet hvor det gør ondt.

Sjipning er også godt for at oparbejde kondi, og brænde fedt af. God fornøjelse.