/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SE c905 fra 3
Fra : JeffO
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 31-08-09 15:20

Hejsa derude.

Jeg står og skal af med min SE c905, og er så kommet i et problem med softwaren der ligger på. Telefonen er fra 3 og har alle de 3 funktioner der nu engang medfølger, hvilket hindre mit salg merkant.

Kender i til nogen software der kan fjerne eller erstatte denne software fra mobilen..?

På forhånd tak

JeffO

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-09 15:32

Citat
hvilket hindre mit salg merkant.

Hvorfor dog det

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 31-08-09 15:37

He he. fordi ikke folk der muligvis er interesseret i købet, ønkser mobilen branded med 3 igennem alle menuer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-09 15:41

Folk der er interesseret i en "BRUGT" mobiltelefon er sikkert ligeglade....

Den bliver kun mindre værd hvis du begynder at gøre den uoriginal med de problemer det nu giver.....

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 31-08-09 15:43

har haft flere henvendelser, hvor de så er hoppet fra da de har hørt at den er fra 3
Og mobilen er faktisk helt ny

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-09 15:58

Citat
Og mobilen er faktisk helt ny

Er den så overhovedet betalt

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 31-08-09 16:04

he he jah det er den skam. har haft den siden nov. sidste år. men sendte den til rep. for en lille månedstid siden. og fik så en ganske ny mobil tilbage

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-09 16:22

Så går du bare til en profiunlocker - de kan "brande" den om - men det er ikke billigt så jeg tvivler på du tjener noget ved det....

Så hellere sætte prisen ned....

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 31-08-09 16:25

Øv. troede det måske var noget man kunne gøre selv. Daim

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 25 point
Dato : 31-08-09 17:49

Du kan eventuelt prøve at geninstallere firmware via Sony Ericsson's hjemmeside

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 01-09-09 14:47

KORTOVERVERDEN. Det virkede desværre ikke.

Godkendelse af svar
Fra : JeffO

Dato : 01-09-09 14:47

Tak for svaret Kortoververden.