/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Radio i badeværelset.
Fra : zith
Vist : 3818 gange
100 point
Dato : 25-08-09 08:58

Halløj

Jeg sidder og tænker på det kunne være ret fedt at få radio ud i badeværelset men den ska jo kunne holde til lidt damp.

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådan en henne?
Den må ikke koste meget mere end 150 kr.

;)

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 25-08-09 09:32

For flere år tilbage kunne man gennem kuponhæfter købe en radio der var indbygget i holderen til toiletpapiret.
Måske finde den endnu?
Kan du ikke bare selv fløjte, sålænge du sidder og trykker?

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-09 09:33

I enhver lidt større radioforretning

Større byggemarkeder

Harald Nyborg HAR haft - og har måske endnu

Bilka

osv. osv.

Til den pris bliver det nok Harald

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-08-09 09:40

Der er en mulighed her:

http://www.ilgusto.dk/dk/shop/produkt_visning.htm?iProductID=111200000491138

En vådrumsradio, dog skal det siges den koster kr. 249,-

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-08-09 09:49

Tag enten et for koldt eller for varmt bad, så kommer lydene af sig selv.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 25-08-09 10:52

Haha ;D

Ja men var netop så andre ikke kunne hører mig synge ;D tror de blir glad hvis jeg satte en radio op hehe.

Og den radio til 249 har jeg også fundet men sys det er lidt for meget at give men kan jo være det ender med det hvis jeg ikke kan finde andet.

Men indtil videre skal i da have tak for hjælpen hehe prøver lige at se ved harald om der er noget.

Kommentar
Fra : steenstrup

Dato : 25-08-09 11:00

Jeg købte en i Silvan for 69,- og ved at de har haft nogle i Lidl også.

Det er en meget simpel radio, der hænger i en snor (næsten ligesom de klassiske soap-in-a-rope)

Den virker fint, jeg har brugt den i et år nu og batterierne er endnu ikke skiftet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-08-09 11:39

Der er nok ikke meget salg i disse, derfor det lille udvalg.

Kommentar
Fra : momomo

Dato : 25-08-09 16:42

Vi har da bare en gammel transistorradio liggende oppe over armaturet over spejlet hvor jeg også har tilsluttet den så den aut. tænder hver gang vi tænder lyset i badeværelset, det virker fint og har gjort det i mange år.

Accepteret svar
Fra : susanne72

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-09 21:24

Jeg købte en i Jysk for snart et år siden. De har dem stadig, og du kan se dem på deres hjemmeside: http://jysk.dk/210/223/431/1956700/a/catalog.

Pris: 49,95 gode danske kroner - og min kører fortsat på det medfølgende batteri.

Stor anbefaling!

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 27-08-09 16:02

Tak for svaret susanne72.

Wohooo

Skal da straks hen og købe en ;D