/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
canon powershot s2is
Fra : kondivand
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 20-08-09 17:31

Kan man indstiller kameraet, så der på selve billedet er et datostempel ?

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 20-08-09 20:45

Citat
Kan man indstiller kameraet, så der på selve billedet er et datostempel ?

Helt sikkert og så ej?
JA _DA_ men
Lidt oplysning om din SOFTWARE___________________________________ville gøre underværker
+++++++

Et par links. så andre ikke skal sidde og finde LORTET for dig.

MEN DU KAN JO BEGYNDE MED AT FINDE LIDT MERE INFO
VED AT GOOGLE PÅ canon powershot s2is

hÅBER DU FINDER UD AF DET__og så *+-

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 20-08-09 20:47

Citat
Kan man indstiller kameraet, så der på selve billedet er et datostempel ?

men hvorfor, du får det aldrig væk igen.

Og de mærker, sidder sgu ALTID et sted de IKKE skal være, når du BLOWER billedet op.

Ellers brug progammer som ADC eller bare gratis programmer, der lægger vandmærke ind.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 25 point
Dato : 20-08-09 22:11

Nej, det kan du ikke..og det ved jeg med bestemthed, for jeg har selv et kamera magen til

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-08-09 08:08

Canons digitale aparater og alle andre gode fabrikaters, lægger oplysninger om tid og data, samt meget mere på billedfilen. Når du sender billedet til print hos professionelle sætter de datoen på bagsiden.

Canons billedprogram ( og andre) kan vise dato mv. Der er også billedprogrammer til at skrive på billede, hvis du absolut vil have det på den gammeldags grimme måde.

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 24-08-09 08:15

Tak for svaret dova.