/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pentium 4 processorer.
Fra : gubbi
Vist : 314 gange
50 point
Dato : 15-04-03 17:43

Hej alle sammen!

Nogen der kan fortælle lidt om pris udviklingen på oven stående processore..? Kan vi snart forvente et pris fald, eller vil priserne være rimlig stabile et godt stykke tid endnu!!?

På forhånd tak

Anders Larsen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-04-03 17:59

hej anders..

gå ind på www.edbpriser.dk der kan du følge prisudviklingen på alle varer.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-04-03 19:33

Hej gubbi

Jeg tror denne artikkel jeg læste er en god rettesnor. Den stemmer ihvertfald godt overens med hvad jeg tror

http://pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4190

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 15-04-03 21:37

Intel kommer meget snart med deres nye "Prescott", som skal afløse "Nothwood" modellen. Kender ikke lige så meget til hvad ændringer der vil være i den, men den skulle vist have en større catche og flere transistors. Dette skuller gerne medføre et prisfald på den nuværende "Northwood" model.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-01-04 23:48

Hej igen Gubbi

Fik du købt en processor eller venter du stadig

mvh srhansen

Kommentar
Fra : gubbi

Dato : 10-01-04 16:36

Hej srhansen..

Nu efter ca 7mdr, hvor jeg skrev mit første indlæg her, har jeg stadig ikke fået købt mig en "opgradering" :)
Grunden er, at jeg ikke opholder mig så forfærdeligt meget foran pc'en mere...

Så man kan vist godt sige at jeg stadig venter, hehe!!

Mvh
Anders Larsen (Gubbi)

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 10-01-04 19:51

Hehe, jeg kan da glæde dig med at de ikke er blevet dyrere

mvh srhansen