/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
HVAD GØR JEG NU??
Fra : ockendon
Vist : 780 gange
500 point
Dato : 13-08-09 10:09

Min lille 3 måneder gammel killing har i nattens mummel og mørke stiftet (nært) bekendskab med de fluefangere som hang ned fra loftet. Hun er helt smurt ind i det gettede sats, hvordan får jeg henne ren igen? Og det skulle ikke gå ud over kiatten .- for meget.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 510 point
Dato : 13-08-09 10:14

Ring til din dyrlæge nu, der kan du få ordentlig besked. Held og lykke med den lille mis

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 13-08-09 10:15

Jeg vil forslå en vask af katten. Køb noget shampoo hos en dyrehandler.
Katten tager ikke skade af et bad.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-09 10:38

Hvis det er de der strimler, du har haft hængende, så skal de vel klippes af så tæt på papiret som mugligt. Hvilket sikkert ikke vil være en let opgave på en kat.

Jeg tror ikke vask vil hjælpe, men det kommer jo an på hvilken type fluefanger det er.

Men hvis du er meget i tvivl, så ring til dyrlægen.

Godkendelse af svar
Fra : ockendon

Dato : 13-08-09 11:12

Tak for svaret HelleBirgitte.

En indging af madolje, en god lang vask i opvaskemiddel, og alt er sådan set, men jeg skal have en ny stivkrampevaksination

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-08-09 11:37

Stakkels mis og dig

Tak for point og go´ dag