/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Uønsket kontakt på Skype
Fra : grow
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 02-08-09 12:06

Er der nogen som ved hvorfor eller hvordan fremmede Skypebrugere kan skrive til en på Skype, selv om den er sat til kun kontakt af godkendte personer ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-08-09 13:19

Øøh, Skype er telefoni og ikke et skriveredskab

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-09 15:21

Du griner for tidligt Luffe

Skype fungerer skam også som Messenger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-09 19:03

Skype er:
Peer-to-peer samtale over nettet.
Filoverførsel
Chat over nettet.
Telefon til fastnet via nettet til lokaltakst i det land der ringes til. (beløb indbetales påforhånd)

Og så til spørgsmålet.

Ja det sker også hos mig, selvom den er sat til KUN henvendelse fra dem jeg har tilladt.

Jeg undrer mig nu også.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-09 19:26

Et eller andet sted har du sat dit skypenavn på nettet.....

Men du kan da bare blokere de få der evt. dukker op...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-08-09 19:31

Trækker mig......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-09 19:39

Jeg blokerer de få der dukker op og melder dem til skype for misbrug, for de sniger sig nemlig ind, som jeg har opfattet det.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-08-09 22:58

Du har helt ret Eyvind. Jeg blokerer og anmelder dem også, men som skrevet så undre det mig hvodan de kommer igennem filteret. Jeg venter lidt med point-givning og har næsten lyst til at give dem til dig LuffeA som trøstepræmie

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-08-09 00:49

Citat
selv om den er sat til kun kontakt af godkendte personer

det skal stilles to steder, en for opkald og en for chatbeskeder
og nu bruger i vel ikke en ældre udgave så i har skype-me slået til, for så virker ovenstående jo ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-09 08:56

EXTERMINATOR > 3 steder hvis man også havde video. Dog på samme side under privatliv.

Det er en nyere udgave, som jeg bruger.

Til oplysning, så kan man også købe en fastnet/skype telefon som virker direkte på en router.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 03-08-09 13:12

Citat
og har næsten lyst til at give dem til dig LuffeA som trøstepræmie

Du kan nok ikke gøre noget bedre, her på Kandu.dk

For så har Luffea, lidt mere kandu værdi, og kan lægge under

hovedpuden til bedre Tider, og hovedet har chance for at komme lidt

højre op, når han skal have middags luren,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-09 14:31

I er ikke retfærdige overfor LuffeA - jeg ved at han er et meget hjælpsomt menneske.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-08-09 17:30

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-09 18:42

LuffeA >
Du skal ikke være flov over, at ville hjælpe i ballerup...................det var flot gjort.