/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm problem
Fra : noltus55
Vist : 540 gange
200 point
Dato : 29-07-09 22:29

Hej
Har et lidt irriterende problem,har en fujitsu siemens lcd skærm,men i flere spil vil den ikke være med pga. opdateringshastigheden,lige nu står den til 75 hz,har prøvet med andre hastigheder,men det er max jeg kan få den til at funke ved,nu spørger jeg om der findes en måde at tvinge de spil der ikke kan køre til at køre med 75hz,mit gfx er club 3d 7600gs

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-09 22:47

Du kan ikke tvinge din skærm til noget....

Den kan det den kan....

Er det ikke nok må du købe en ny der er bedre.....

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-07-09 23:08

hvilket spil kræver mere end 75 Hz ?
tror du ikke nærmere at det er grafikkortet der "mangler" lidt, f.eks dx10 eller pixelshaders 3.0

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 30-07-09 00:12

Ved det lyder bagvendt, men prøv at bruge 60 hz

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 30-07-09 08:11

refi: jeg vil ikke prøve at tvinge skærmen,jeg vil prøve at tvinge programmerne til at køre ved en bestemt hastighed i opdateringsfrekvens

EXTERMINATOR :ingen af de spil jeg ikke kan køre bruger pixelshader 3.0 eller DX10

heller22: har prøvet alle de opdateringshastigheder skærmen kan,hjælper ikke

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-07-09 13:47

hvilket spil kræver mere end 75 Hz ?
underforstået: hvilke spil er det du har problemer med?

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 30-07-09 22:38

Never mind,har selv løst problemet,bruger et program der hedder Reforce,det har løst mit problem

Annuller spørgsmålet
Fra : noltus55

Dato : 31-07-09 07:41

Never mind,har selv løst problemet,bruger et program der hedder Reforce,det har løst mit problem