/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
hjæp min softgun driller
Fra : kampfisken
Vist : 649 gange
200 point
Dato : 25-07-09 21:30

hej der her i dag købte jeg en softgun på VORBASSE MARKED jeg har skudt 1 magasin af med den og lige pludselig gider den ikke skyde lige foran magasinet kom der meget mellem rum og kan ikke presse det sammen eller skrue det sammen og kuglerne forlader slet ikke softgunnen det er en cyma p.998 (ak74 spetnaz) hjælp du får en kæmpe dusør hvis dit råd virker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-09 21:41

Citat
jeg er tolv år og elsker fisk

Smid den væk....

Kan du forvente andet fra en markedsplads

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-07-09 00:42

slå den hårdt ned i gulvet indtil den virker. Det er den eneste måde lave den på.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-07-09 01:20

Lav istedet en slangebøsse . Men pas på den er faliger. Projektilerne kan være tungere og have større fart.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-07-09 09:29

Jeps, en slangebøsse.

Løbet kan let rulles sammen og gemmes i håndbaggagen ved check-in

Kommentar
Fra : kampfisken

Dato : 26-07-09 10:05

er der ingen der kan tage det her seriøst i tjener sku ingen point på den måde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-09 10:07

Der er da ingen her der kan reparere dit "legetøj"

Kommentar
Fra : kampfisken

Dato : 31-07-09 13:58

rend mig din åndsbolle

Annuller spørgsmålet
Fra : kampfisken

Dato : 09-08-09 15:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål loosers