/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik-Trailer Park Boys
Fra : EA_HS
Vist : 943 gange
150 point
Dato : 24-07-09 23:59

Er her nogen der kender indlednings musikken, (et smukt stykke musik)
til TV-serien ’Trailer Park Boys’,.. der sendes på DR2,

musikstumpen, varer ca. 20 – 30 sek. og spilles i begyndelsen og slutningen
af hvert afsnit,

jeg kunne tænke mig at vide hvem der har komponeret musikken,
og hvem der spiller det,.. + hvad melodien hedder (i sin fulde længde)

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 25-07-09 00:16

Er ret sikker på, at sangen hedder ''I? left my Heart in San Francisco'' :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-09 07:52

Jeg kender ikke selv serien

På denne side skulle være nævnt de forskellige tracks

http://www.last.fm/music/Trailer+Park+Boys/+charts?rangetype=week&subtype=tracks

du kan kopierer hver enkelt ind i www.youtube.com og lytte om den skulle være imellem, jeg har prøvet med det første nummer

http://www.youtube.com/watch?v=H0YJrduz6LM

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-07-09 17:59

det ser jo ikke så godt ud,.. (med informationer)

jeg har fundet et længere stykke af musikken,
http://peecee.dk/upload/view/182910

jeg mener at ha' hørt musikken i flere andre 'sammenhænge'
så jeg er stadig meget interesseret i hvem der spiller musikken,.. og
hvem der har skrevet / komponeret stykket,... + hvad det hedder,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-07-09 22:08

musikstykket kan også høres på denne video,.. ca. 1 min. inde i videoen,

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 150 point
Dato : 02-08-09 12:31

Komponisten hedder "Blain Morris" og musikstykket hed orginalt "Breeze", men er nok bedre kendt under navnet "Trailer Park Boys Theme song".

Jeg har musikstykket hvis du er interesseret??

Fanten nævner sangen "I left my Heart in San Francisco'', som er af en sang af Tony Bennett. Den sang har ikke noget med introen til Trailer Park Boys, men minder dog utrolig meget om den.

http://www.blainmorris.com/

Godkendelse af svar
Fra : EA_HS

Dato : 17-08-09 03:46

Tak for svaret boibbo.