/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobiltelefon chikane.
Fra : flemse123
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 15-07-09 19:43

Hejsa!
Vi har en veninde, der bliver kraftigt chikaneret af en tidligere kæreste.
Det er noget med at vedkommende skriver en masse sms-er til veninden, hvor han sviner hende til.
Er der mulighed for at man per opsætning på mobilen kan spærre for vedkommendes mobilnummer.
Man kunne selvfølgellig få et polititilhold, men hvor meget bliver det respekteret
.
Hun har TDC, måske kan TDC gå ind og spærre for vedkommendes mobilnummer?
på forhånd tak

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-07-09 19:56

Hvis stodderen ellers har lidt fornuft tilbage i kraniet kan et tilhold være nok.

Hun kunne få nyt nummer, men det ville hurtigt komme frem via fælles vennekreds.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-07-09 20:12

Hun vil aldrig kunne få et politilhold på dette grundlag

Ring til TDC, og forhør jer, jeg tror godt det kan lade sig gøre via dem

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 15-07-09 20:28

Hun vil få at vide at hun skal skifte nummer og få hemmeligt nummer.

Hvis der er tale om grov chikane så kan det absolut godt betale sig at anmelde det.