/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
IPOD HJÆLP
Fra : noddie
Vist : 576 gange
20 point
Dato : 15-07-09 08:57

heeej.. jeg har en ipod nano, og jeg vil gerne have overført et stykke musik jeg har på min computer og over på min ipod... er det muligt?

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 15-07-09 10:38

Ja enten hvis du har et kabel, eller bluetooth på din computer ?:)

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 15-07-09 11:02

hvordan skal, jeg kunne bruge bluetooth?

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 15-07-09 11:04

der er jo ikke bluetooth på min ipod? men kan jeg ikke på en eller anden underlig måde, få lagt sangen ind på itunes?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 15-07-09 11:06

Du skal oprette en bluetooth forbindelse, men først skal du være sikker på at både computer og Ipod har bluetooth installeret, hvis du så bruger Itunes, så går det næsten automatisk med at overføre musikken

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-09 11:08

Der skal da en eller anden forbindelse til minimum et kabel:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/apple-iphone-iphone-13014p.html

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 15-07-09 11:34

okay.. tuuuusinde tak o.v.n 8)

Godkendelse af svar
Fra : noddie

Dato : 15-07-09 11:34

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-09 11:42

Selv tak - men du acceptere et indlæg hvor jeg skriver om bluetooth, du skriver selv at Ipod ikke har bluetooth håber du får flyttet noget musik, ellers må gerne spørge igen

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 15-07-09 11:46

okay jeg kan ikke finde ud af det... altså min cmputer har bluetooth, og jeg overfører tit mine billeder fra mobilen til computeren.. men der er altså ikke bluetooth på min ipod nano.. det er vist noget man skal købe løst? men jeg har sat det der stik i, til at lade min ipod op, og overføre musik fra itunes, men hvordan kan jeg overføre den anden sang? den ligger inde i windows media player, kan jeg SENDE den til itunes, eller hva? ihhh, jeg er så dårlig til sådan noget her..! men tak for hjælpen alligevel xD

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-09 11:54

Citat
hvordan kan jeg overføre den anden sang? den ligger inde i windows media player
nej den gør ikke, den er i Windows Mediaplayers bibliotek, men den ligger sandsynligvis i mappen Musik, men det kan du finde ud af ved at højre klikke på musik nummeret i listen ovre til højre i Windows MediaPlayer, klik på Åben filplacering og nu er du i mappen hvor musik nummeret er gemt, du kan så finde og importere den i Itunes (Itunes burde kunne finde den selv når du sætter den til at søge på computeren)
prøv om du kan importere den i Itunes, så lykkes det sikkert for dig at få den over på Ipod

Kommentar
Fra : noddie

Dato : 17-07-09 11:16

nej... det kan jeg ikke... altså, jeg kan godt finde itunes, men jeg kan ikke få lagt sangen ind i itunes..! ihhh... jeg giver op!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-09 20:02

Nej - nej ikke give op, fortæl hvad problemet er, fortæl hvilken format den musik fil er i, så får du fortalt hvordan du gør

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-09 20:05

Du skal lige have købt et kabel som jeg linker til, længere oppe, eller en Ipod med bluetooth

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-09 20:06

Kablet er til at få musikken over på Ipod, den skal ikke bruges til Itunes