/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cs source
Fra : CerwinVega
Vist : 504 gange
145 point
Dato : 09-07-09 22:34

Jeg har lige købt cs source igen, men efter det er installeret og sat op i lyd og grafik, så fryser spillet hvergang det skal skifte runde..

Spilet henter diverse map filer og så lige hvor man trykker "OK" inden man vælger hold. så fryser spillet og lyden går i hak. Det sker bare hvergang den skal loade ny runde

Jeg kan godt joine en server uden problemer og spille på den indtil banen skifter.så fryser det..og jeg skal i joblisten for at lukke og starte forfra med at logge ind :(

Hvad sker der for CS

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 10-07-09 12:05

hvad for en maskine(pc) kører du det på?

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 10-07-09 15:25

Det køre på min stationær pc

3.8 ghz intel
4 gb ddr 3 ram
ATI Radeon 4800 1 gb ram
Samsung 1 tb hdd
750 w psu zalman

men min makker har samme problem..når han logger ind på en server og skifter bane eller anden server så fryser spillet også med lyden der hakker.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 10-07-09 15:58

opdater drivers og det sidste directX...hvis ikke:

https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=397

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 10-07-09 19:19

Been there done that :s

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 11-07-09 12:31

Måske du bør prøve på Steam's forum så. Og så poste løsningen her... :)

Annuller spørgsmålet
Fra : CerwinVega

Dato : 13-07-09 01:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål