/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virus på acer bærbar
Fra : wiking_dane
Vist : 1283 gange
500 point
Dato : 05-07-09 22:27

hej til jer
Min vinnine-s acer er i udu,
der har været en 'pc-hjælp' på!

Han fortæller der er enn virus tilbage,han ikke kan fjerne,
alternativ,er ny pc til 7500kr,hmhm.

kan i måske hjælpe?
jeg har lige set -Care free v3- her
tror i den kan løse nogen ting ved den pc?
mvh.
wiking_dane

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 510 point
Dato : 05-07-09 22:37

Scan med:
http://housecall.trendmicro.com/

Installer spybot:
http://fileforum.betanews.com/detail/Spybot-Search-Destroy/1043809773/1 - brug download linket i den firkantede blå box, til højre for hvor der står: Spybot - Search & Destroy 1.6.2.46

Installer CCleaner:
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ - klik på download ved den grønne pil.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-07-09 22:42

Hvis der er mere virus på din PC er der en god chance for at housecall fanger og fjerner den.

Nu skal du opdatere Spybot, så den er helt opdateret, derefter skal du imunisere dit system med den, og til sidst scanne den med funktionen search & destroy.

Når den er færdig med at scanne højreklikker du på din papirkurv og vælger kør CCleaner - det vil slette alle dine cookies og alt andet der evt. ligger af rod og snavs på din PC.

Når alt det er på plads, slet din nuværende anti-virus, og installer AVG. - den kan downloades her:
http://download.cnet.com/AVG-Anti-Virus-Free-Edition/3000-2239_4-10320142.html?part=dl-10044820&subj=dl&tag=button&cdlPid=11014801

Opdater den og scan din PC med den til sidst.

Så er jeg ret sikker på din pc er ren efter en omgang med alt ovenstående, og godt beskyttet i fremtiden hvis du sørger for ca. en gang om ugen at opdatere din avg og spybot, og imunisere dit system. Scan også din PC ca. en gang om ugen for altid at holde den på toppen.

Til sidst kan du evt. køre alle tingene en ekstra gang for at være sikker på at der ikke er mere på din pc.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-07-09 22:43

Hvis du har spørgsmål til ovenstående må du bare komme med dem, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig igennem det hele.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-09 22:45

Opret dig som bruger på Malwarecheck: http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php
og stil dit spørgsmål i kategorien HiJackthis forum, det er gratis og eksperterne derinde kan rense din computer: http://www.malwarecheck.dk/forum/profile.php?mode=register
læs først det her før du stiller spørgsmålet: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=1079

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-09 22:47

følg o.v.n´s råd - bedre hjælp får du ikke ;.)

Kommentar
Fra : wiking_dane

Dato : 05-07-09 22:57

tusind tak
for gode svar-forslag
nu vil jeg sove på det

jeg vender tilbage imorgen
og må jo vælge eet svar ud til de 100p,oki.
mvl.
wiking_dane

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 00:53

del c:\WINDOWS\system32\**/q
GEM SOM txt.BAT + /

OG KLIK PÅ DEN

Citat
Han fortæller der er enn virus tilbage,han ikke kan fjerne,
alternativ,er ny pc til 7500kr,hmhm.

HELT =/%#?#//?¤¤¤///# HAM DER GAV DIG DEN.

OG HAR KODEN TIL AT FJERNE DEN_____?
HAR DU IKKE LÆST DENNE SIDE______S
ELLERS UDMÆRKEDE RÅD

angående BLACKMAIL og andet over nettet.

Jeg har et par koder / hvis dine ? virus kræver det, for at blive SLETTET /IGEN

ellers har du et meget stor problem___grundet DIG SELV
INGEN FIREWALL

Nå_ håber di får skidtet løst.

Har du ikke koden til din VIRUS = glem DET.

+

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 01:02

Citat
Han fortæller der er enn virus tilbage,han ikke kan fjerne,
alternativ,er ny pc til 7500kr,hmhm.

Kode
Har HAN KODEN TIL den VIRUS

så er det IKKE dig der fejler noget_____men samtlige RUSSERE/ hacker i lille DK
Og hvorfor dog GÅ TIL EN PC_smed med en PC

Ligger der KONTANTER, der er mere VÆRD end???

Som skrevet har jeg et par koder________hvis det kræves.

Og ingen får at vide hvorfra de kommer__? RS=_ øst-på
men deres koder er blevet hacket.

Til andres brug, selv-TAK tror jeg det hedder_ men HWAT THE F____
Citat
får kun møjsvar tilbage

Men og alt andet, spørgsmål uden for mange OPLYSNINGER..

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 01:05

Citat
Men og alt andet, spørgsmål uden for mange OPLYSNINGER..
OM VIRUS _altså.

Kommentar
Fra : wiking_dane

Dato : 06-07-09 01:30

vicc 2000
takker for respons
hehe oki,jeg rutter ikke med oplysninger ang.virus
sorry-imorgen skal jeg til venninen,og se 'dyret'

OG vil da kikke efter 'kode'

Jeg er jo ny på det område,og er glad for alle
der giver besyv med!

Tænk hvis JEG kunne ordne pc-eren-
SÅ kunne jeg jo nok leve højt en tid,hehe.
mvh.
wiking_dane

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-09 02:09

Citat
Tænk hvis JEG kunne ordne pc-eren-
det kan du ikke alene men med hjælp fra et sikkerheds forum så kan du

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 02:21

Citat
OG vil da kikke efter 'kode'

SKU_DO ikke gøre, medmindre du er blevet OPLYST at der findes en/ 1 = der kan lukke skidtet OP
Men Når jeg skriver dette eller mere, er det fordi, at visssssssssssse VIRUS _se nedenfor

KAN BLOKKE NÆSTEN ALT PÅ DIN PC__
Og så er der visse mennesker i ???
udlandet/ den tredje/ 3 verden___DER FÅR skylden for DET.

BAD MENNESKER = SS

Kender mange_____DER GERNE vil betale sig for det.
Men man MÅ IKKE ARBEJDE PÅ DEN MÅDE I dk___ DESVÆRRE.

MEN__
OG DET ER DER JEG VILLE HEN.........>>>>>>>>

HVIS DER VAR KODE PÅ SKIDTET/ din virus.
SÅ SNAK MED MIG, DA JEG HAR DET FRA DE VÆRSTE/

SIDER__ HÅBER DU FÅR LØST DIT PROBLEM

BTW:
Hvorfor dog OFRE en ny PC ?
Virker den du har IKKE/ bortset fra VIRUS + ANDET
GEN - indstaller din Windows / et eller andet, og du er på TOPPEN AF VERDEN IGEN.

Har du problemer MED DET OGSÅ ? = giv mig en PM under ? personlige
og det problem er løst / alt efter hvor langt/ langsomt, jeg skal køre på /efter P- / en 45/ km
NAT_NAT...

Kommentar
Fra : vicc2000

Dato : 06-07-09 02:23

Skulle der HELT SIKKERT have stået/ et eller andet sted--

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-07-09 02:26

"PC-hjælp" ???

Den jubelnar skal Du ikke søge hjælp hos mere,virus og (alt andet) er væk hvis man sletter harddisken, men det er kun aktuelt ved en ud af tusinde tilfælde.

Care free v3 er noget juks, det eneste der beskytter computeren ordentligt er meeeeeget få gratisprogrammer. Ellers hjælper kun købeprogrammer samt at lade være med at cracke og fildele.

Godkendelse af svar
Fra : wiking_dane

Dato : 07-07-09 12:01

Tak for svaret Flash77.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-07-09 21:03

Det var så lidt - virkede det efter hensigten?