/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvor kan man downloade gratis film ?
Fra : ddc5cdd
Vist : 3899 gange
20 point
Dato : 11-04-03 17:56

Nogen der ved hvor man kan downloade nye gratis film ?

Kommentar
Fra : pjungersen

Dato : 11-04-03 17:59

Prøve f.eks med edonkey2000 - www.edonkey2000.dk

Kommentar
Fra : ddc5cdd

Dato : 11-04-03 18:19

Nogen andre forslag ?

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 11-04-03 19:25

Prøv Imesh det spyware fri- www.imesh.com

Kommentar
Fra : TheEvilOne

Dato : 11-04-03 21:00

Hey ddc5dd

Du kan prøve at bruge Kaaza, hvis du ikke ved hvad det er kan jeg fortælle dig det er et program hvor du kan downloade film og musik.. Det finder næsten altid noget..

Du kan hente det på www.kaaza.com

Håber du får glæde af det!

Hilsen Martin

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 11-04-03 21:32

Hmmm.. *tsk tsk* som man dog konstant laver ulovligheder her :-/

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 11-04-03 21:33

Kommentar
Fra : geu

Dato : 12-04-03 02:19

Nu er det jo ikke ulovlig at henvise til et sted hvor du kan hente en masse lovlige filer.. at du også kan hente "ulovlige" filer er jo en sag. Det må jo være op til den enkelte hvad man gør der.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 12-04-03 02:38

Kazaa kan ikke anbefales. Måske Kazaa light, har ikke prøvet den. Men kører selv Edonkey og Overnet, som er 100% sikre og varmt kan anbefales. Har kørt Kazaa, men det crashede min comp alt for ofte, og er noget lort rent ud sagt!!! Kør den nye Edonkey!

Kommentar
Fra : geu

Dato : 12-04-03 02:40

eMule er også kanon det er på dansk

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 14-04-03 08:58

At Imesh skulle være spypbot fri er en sandhed med modifikationer.
Prøv at køre Ad-Aware eller Spybot-S&D efter installation.
Så vil det vise sig hvor botfri den er.

Kommentar
Fra : Godgaard

Dato : 15-04-03 23:47

Der er også Winmx, som en mulighed, hvilket jeg synes er godt.
www.winmx.com

Kommentar
Fra : Svenskeren

Dato : 05-05-03 16:14

Er der nogen af de ovennævnte der er hurtigere end kazaa??
Jeg synes det tager en krig at hente ting over 15 mb. der.....

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 05-05-03 17:50

Hastigheden af det forskellige P2P programmer skifter fra fil til fil og fra time til time.
Der er ikke nogen af dem der er hurtigere end de andre. Det er ikke programmet der bestemmer hastigheden. Det kommer helt an på tilgængeligheden af de enkelte filer.

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 05-05-03 22:40

Kan ikke anbefale kaaza da AntiPiratGruppen tracer din IP.... men lur det selv ud på:
www.newz.dk (nyheder for rigtige nørder...)

peace out!!
Andre'

Kommentar
Fra : blicher1

Dato : 23-07-03 08:41

kazaa har fået grønt lys til at sende regninger ud til folk, så jeg tror ikke det er en god ide at hente det fra www.kazaa.com hent det istedet fra www.download.com og søg efter kazaa. det er det samme program, men der behøver man ikke og registrere sig som bruger.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 23-07-03 13:59

Prøv engang at se på denne side: www.sharereactor.com der kan du hente en masse ting også film, hvis du ellers har Edonkey/Overnet/Emule eller mldonkey installeret.....

Kommentar
Fra : blicher1

Dato : 23-07-03 14:33

hvordan henter man film ned der? har lige været inde og se...

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 25-07-03 10:33

lige en kommentar
APG kan overvåge alt og alle

Kommentar
Fra : blicher1

Dato : 25-07-03 10:34

ER IKKE SÅ MEGET INDE I DET HER COMPUTERSNAK HVAD ER APG?

Kommentar
Fra : Svenskeren

Dato : 25-07-03 11:44
Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-07-03 00:56

På sharereactor skal du bare klikke på det du vil have ned, men først skal du hente og installere Edonkey. Den nyeste kan du hente her http://overnet.com/files/overnet0.49.4.exe , det er en hybrid af Overnet og Edonkey, jeg kører den selv og det glimrende.

Kommentar
Fra : blinkkid

Dato : 27-07-03 15:20

Er der nogen der ved hvor sikkert kazaa lite er.. jeg har nemelig lige læst det med RIAA...

Kommentar
Fra : blinkkid

Dato : 27-07-03 15:20

Er der nogen der ved hvor sikkert kazaa lite er.. jeg har nemelig lige læst det med RIAA...

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-07-03 18:59

Nå, har du fundet ud af noget med Overnet/Edonkey og Sharereactor?

Kommentar
Fra : blicher1

Dato : 28-07-03 07:08

nej ikke endnu.... jeg har været på weekend ved noget famillie så jeg har ikke haft adgang til computer, men jeg skal da lige prøve her i aften.

Kommentar
Fra : rexflex

Dato : 08-09-03 23:02

www.k-lite.tk god side hvor du kan få kazaa-lite+++

Kommentar
Fra : SweetTransvestite

Dato : 04-01-04 02:15

Læs mit tip "Derfor købe"