/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
XBOX 360 spil?
Fra : zith
Vist : 519 gange
50 point
Dato : 24-06-09 11:14

Halløj

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind her.. for jeg leder efter et spil jeg har set trailer til men kan bare ikke finde det.

Spillet er et FPS og det foregår sådan ud i fremtiden hvor man "ifølge traileren" hopper ud af en flyver uden faldskærm og lander på jorden og så begynder at skyde og man har vist også en kniv agtigt noget i armen man hiver ud.

Man har sådan en rumdragt på som er lidt sølv blå i det og så i traileren går man rundt ved nogle røde klipper/ørken ting.

Nogen der tilfældigvis lige ved hvad det er for en?

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-06-09 11:48

kan det være det:

Enemy Territory : Quake Wars

ellers prøv at gå ind her:

http://www.wikio.com/product/fps-reviews-6960-p12-xbox-360-page1-sort0.html

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-09 11:49

Hvornår har du sidst set traileren?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 25-06-09 08:07

Hej igen

nej er ikke ET: QW desværre

Jamen det er vel ved at være 1-2 mdr siden nu

Annuller spørgsmålet
Fra : zith

Dato : 03-09-09 17:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål