/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Pindsvin brændes levende.
Fra : ebg_888
Vist : 685 gange
100 point
Dato : 23-06-09 00:59

Sankt Hans aften brændes tusinder af pindsvin levende, når der sættes ild til bålet.

Det hjælper ikke at rode med et haveredskab i affaldet, inden der sættes ild til, for pindsvinene putter sig.

Hvis du ønsker at skåne pindsvinenes liv, skal du blot flytte bunken nogle få meter inden antændingen.

Accepteret svar
Fra : vic2000

Modtaget 100 point
Dato : 23-06-09 02:25

H u M a N T æ N k N i N g Er M i N d S t 2000 Point Vær

Du havde fået dem, hvis jeg havde haft Dem,

men folk gidder ikke flytte Deres skur få meter, i Deres stiveste

puds, med Sangbogen i hånden, for at Skåne et kært Pindsvin,

så hellere Vente på, at De kan få lugten af Grill kød, for De er

hungri efter at Se ILD, koste hvad det Vil.

mvh.
En ven til Pindsvinet

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 23-06-09 02:31

god idé!!!!!!!

Kommentar
Fra : lham

Dato : 23-06-09 06:25

når de nu alligevel mange steder kommer på nederste rist i "grillen" så husk at få dem ud inden de forkuller helt-så smager de bedst !!!!!!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-06-09 11:14

Det er ikke kun pindsvinene, der brændes af, det er også alle mulige andre små dyr. Der bor mange dyreunger i "gamle" bål. Så hvis folk er for dovne til at flytte bålene, inden de sætter ild i dem, brænder pindsvin, killinger o.s.v.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 23-06-09 13:13

JETTE det er jeg ked af at du glemte og nævne allllllle fuglene

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-06-09 13:21

Næh, vic2000. Fuglene hører under O.S.V. Den var en helgardering

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-06-09 20:49

Hvad med de stakkels rotter ??

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-06-09 23:12

O.S.V. = og små væsner.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 16-07-09 19:24

Tak for svaret vic2000.