/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
serviceskema til Toyota
Fra : jej123
Vist : 1827 gange
200 point
Dato : 21-06-09 09:38

findes der et sted hvorfra man kan hente serviveskemaer

mvh

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-09 10:57

Jeg håber andre kan finde det til dig, .... det er ikke lykkedes for mig

Du må lige fortælle, hvilken model Toyota det drejer sig om og om det er et stort eller lille eftersyn

Hvis andre heller ikke kan finde skemaet, så må du kontakte dit værksted, eller teknisk skole

(pudsigt du lige skriver dette idag, min søn skal starte på svendeprøve i morgen,og har netop i fredags trukket sine opgaver, den ene er stort eftersyn på en Toyota. Jeg vil ikke spørge ham idag, da jeg går ud fra han sidder med næsen i bøgerne, og ikke vil forstyrres)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-09 11:28

serviveskemaer ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-06-09 11:57

Et opslag på Google med søgeordet serviveskemaergiver kun 2 link, og det er noget med SIGMA
Er det det du leder efter

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-06-09 13:47

Øøh, det er vel værkstederne der står for disse skemaer ?

Skal riskogeren sælges privat med et selvudfyldt serviceskema ??

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-06-09 23:38

Du går ned til Toyota og beder om en. De bruger dem jo når de laver service.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 200 point
Dato : 22-06-09 13:50

Som Toyota ejer, ville det da være oplagt at være medlem
af en klub for Toyota ejere, (hvis du er det)

fx denne :
http://www.toyotaklub.dk/news.php

der ved de nok lidt mere end KANDU medlemmer,.. ik’

Godkendelse af svar
Fra : jej123

Dato : 23-06-09 07:28

Tak for svaret EA_HS.