/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
få tilbud fra flere handlende
Fra : lham
Vist : 1155 gange
100 point
Dato : 20-06-09 17:50

Der var engang en side hvor man kunne taste et større forbrugsgode ind og så i løbet af nogle dage få en pris fra en række forhandlere
Er der nogen der kender den /disse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-09 18:04

Har aldrig set det til "forbrugsvarer".....

Der har du jo i forvejen en del "prismaskiner" der kan finde billigste pris.....

Men til håndværkere er der flere af slagsen

http://bpr.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 18:15

Jooo det er da peters pris

http://www.peterspris.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 18:20

Hov, glemte at skrive, at du selv skriver den pris, du kunne tænke dig at betale, så bliver forhandlerne spurgt om de kan matche dit ønske, kan de ikke det, så får du dit gebyr retur

Jeg fik svar samme dag - men det var på en hverdag -

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-06-09 18:29

Fint nok med Peters pris, men det er hvidevarer.
Aktuelt handler det om en græpsslåmaskine i den dyrere ende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 18:47

Ja, så kan jeg godt se du ikke kan bruge peterspris

Her kan du indtaste navnet på den maskine du ønsker,og så tjekke hvem der er billigst... husk også at tjekke fragtprisen, den kan varierer meget.. jeg ville heller ikke handle hos Pixmania/fransk firma

http://www.kelkoo.dk/d-have,Haveredskaber,Planeklipper-138301

http://www.pricerunner.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-09 18:48
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-09 18:49

Nå ja--

2 gange så må den være god

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-09 18:51

Problemet med disse prismaskiner er blot at der IKKE er garanti for billigste pris da ALLE ikke er med....

Den finder kun priser på medlemmerne...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-09 18:53

Men men men....

Flere byggemarkeder GARANTERER billigste pris - eller differencen retur...

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-06-09 19:15

Pricerunner og kelko er prøvet uden resultat.
Konkret drejer det sig om en Klippo comet S

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-06-09 19:15

Prøv og kik på STIGA. s hjemme side

Den samme dyre maskine som du ser herhjemme den kan du hente i Sverige til ca halv pris,
har selv lige hjemtaget en der fra, men Biltema i helsingborg de har også flere modeller,
jeg købte min ved en trælast som jeg handler med i forvejen
der er virkelig kroner og spare, på grund af krone forskellen, 0,60 sv kr incl rabat
min er en STIGA deluxe med el hævning på skæret, og skær forand
en super maskine det er en 18hk er ikke til at kvæle i højt græs,
plus den bare går derud af med en lille personvognstrailer fyldt op med sand,

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-06-09 19:21

har i mine favorites "indhent tilbud" linket virker ikke mere men henviser til indhent-tilbud.dk som måske er under opbygning

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-06-09 19:24

VIC 2000var det nok blevet sverige
har været obs på sverige men den Klippo jeg skal bruge koster 1000 mindre i sverige men så er der en dobbelt tur fra århus og garanti /service .Havde det været ½ pris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 19:36

når man klikker videre fra indhent-tilbud, kommer jeg til denne side

http://www.sammenlignpriser.dk/

men der er ingen græsslåmaskiner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 19:39

Det hjælper lidt når jeg så søger på -plæneklipper-- det er forskellige firmaer, men primært nettorvet. Og så vidt jeg kan se, er din maskine ikke imellem

http://www.sammenlignpriser.dk/products.php?search=pl%E6neklipper%2BKlippo+

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-09 20:05
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 20:07

Der er også denne side,--- jeg har ikke tjekket den ud ---

http://www.findpriser.dk/s.php?ProduktSog=pl%E6neklipper+

Accepteret svar
Fra : vic2000

Modtaget 100 point
Dato : 20-06-09 20:45

hejsa som min kammerat fra Bornholm. gør,
find den du ønsker, betal fragten lev i Århus, eller du kan måske hvis du snakke din syges bedste, sig til dem at de kan lev, igennem dk, forhandler, men at du betaler til Sverige, for det gør både kammerat og mig selv.
kjeld

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-06-09 20:55

her min ven

selvom jeg er meget imod at gi blå lyn her fra, så må undtagelsen komme
dig tilgode ved at det er en fra Århus af.

http://www.pricerunner.dk/sp/stiga.html

kjeld

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-09 22:24
Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-06-09 08:15

Refi og Nordsted1
5000 og 4895 + moms er begge brugte maskiner ,og desværre skal det være en spritny maskine. De 5800 har vi snakket med så det ender nok der. Jeg troede bare der var lidt mere priskonkurrense som på feks markedet for hårde hvidevarer.
Jeg holder spørgsmålet åbent lidt endnu-det kunne jo være den søgte hjemmeside fandtes / den helt rigtige pris for Klippo comet s

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-06-09 09:01

Vent et par måneder, så falder de måske lidt.

Når vi er oppe i forbrugsgoder af den prisklasse er der sjældent større prisdifferencer, de kommer kun ved billigere varer som der er et stort marked for.

Der er dog undtagelser hvis der pludselig opstår et marked, det har vi set i længere tid med Flad-TV hvor der er slåskamp på priserne for selv de dyre og store da der er et stort marked.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-09 09:14

Citat
De 5800 har vi snakket med så det ender nok der

Det er da også billigt i forhold til de 5000 + moms.....

Dog skal siges at den til 5000 er med Hondamotor og koster normalt omkring 8000....

Og så lige - måske du kunne finde en 1-200 kr billigere - men hvad så med transporten - så er de hurtigt væk

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 23-06-09 07:44

Tak for svaret vic2000.
Gik lidt videre med Sverige modellen og sparede godt 1000 kr i forhold til samme maskine i DK.
Den sendes fragtfri for mig.
Tak for øvrige indlæg

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 23-06-09 08:07

Hejsa
lham
jeg takker med alle løs hængende dele ud fra kroppen, og kan kun håbe på
at du får meget ud af det, for jeg står åben til hver en tid og vil hjælpe dig,
kjeld,