/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kan man selv støbe gasbeton
Fra : Realtvc
Vist : 2957 gange
35 point
Dato : 20-06-09 16:23

Er der nogen der ved det, og evt har en opskrift på blandingforhold ovs.
Står i et projekt, der måske kan opfylde min drøm om at blive selvstændig.

HJÆLP

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-06-09 17:08

Hvorfor skal det være gasbeton??

Har du ca. 1,4 Mil kr. til en sådan maskine som kan lave dig den blanding,

Hvis ja så findes opskriften også her,

men det er, ikke bare lige at klø sig i nakken, så har du gasbeton,
derfor spørger jeg igen hvor skal det være gasbeton,
kjeld

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 45 point
Dato : 20-06-09 17:09

her er hvad den store danske har at sige:
http://www.denstoredanske.dk/It,_teknik_og_naturvidenskab/Teknik/Murerarbejde_og_-v%C3%A6rkt%C3%B8j/Gasbeton

lave det selv? tjae det gør ytong og H+H da, men det er nok ikke noget du skal regne med at bikse sasmmen hjemme i garagen

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 20-06-09 18:58

Citat
lave det selv? tjae det gør ytong og H+H da, men det er nok ikke noget du skal regne med at bikse sasmmen hjemme i garagen

GØR dig SELV og DINE oggivelser DEN dtore TJENSTE og lad VÆRE.

har selv været udviklings chef på et betonfabrik hvor vi bla, ekspermiterede
med disse produkter, bla fordi at den ordre som firmaet havde fået, ville
koste 50 hvide bondegårde ved tradisionel beton på grund af vægt,
sig hvad du skal bruge det til så skal jeg gerne hjælpe dig, og kan jeg ikke
så har jeg kilder der kan,
kjeld

Kommentar
Fra : Realtvc

Dato : 20-06-09 19:03

Jo jeg har nogle kontakter inden for spa branchen, og tænkte at jeg kunne støbe en fast spa "skal" og beklæde den med natur sten, det skal helst være gasbeton da det er let og nemt at arbejde med.

Godkendelse af svar
Fra : Realtvc

Dato : 20-06-09 19:03

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-06-09 19:11

har selv været udviklings chefet betonfabrik hvor vi bla, ekspermiterede
med disse produkter

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL du mener nok underudviklingschef