/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
ligge hele spillet ind på pc'en - ikke b~
Fra : solgaard
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 10-04-03 21:40

Hej alle

Er det muligt at ligge hele spillet ind på ens pc så man er fri for at bruge cd'en..?
det er battlefield 1942 jeg tænker på..

på forhånd tak

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 10-04-03 21:50

Ikke med mindre du vil begå ulovligheder,.....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-04-03 21:52

begå ulovligheder hvordan det..? må man ikke ligge sit spil ind på sin pc hvis det kan lade sig gøre..?

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 10-04-03 22:20

jo det kan du godt. Du kajn fx. bruge virtual drive. Eller finde et program der kan lave cd'er til bin filer, fx. ahead nero. Derefter kan du så bruge demon tools, til at lave virtual drives på din pc (altså få din computer til at tro at der er flere cd-om drev i din computer end der i virkeligheden er). held og lykke med jagten

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-04-03 22:33

kan det ikke gøres nemmere..?

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 100 point
Dato : 10-04-03 23:00

Jo det kan det... Du skal finde en crack fil på Kazaa (no cd-crack eller noget den dur) også køre det fint. Det kan du finde til rigtig mange spile også er man fri for at man skal til at sætte disk i når man skal spille.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 10-04-03 23:41

Og således fik vi et fint eksemble på hvordan man bryder loven

Kommentar
Fra : geu

Dato : 10-04-03 23:47

Hvordan er det lige at du bryder loven?? Det er dit spil og forde at du ligger en fil ind der gør det nemmer for dig selv.. hvor er det lige at der er forbudt??

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 11-04-03 00:04

hej

Du kan bruge et program som hedder "alcohol120%" ( kan hentes fra download.com) Programmet ripper din 1942 cd ned på din harddisk som en .bin fil.. Derefter skal du bruge programmet "Daemon tools" ( http://www.daemon-tools.com/ ) til at åbne bin filen med uden at den skal brændes ud.... Hvis der er copyright på cd´en vil alcohol120% ikke kunne rippe den......

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 11-04-03 00:36

geu er du dummere end andre børn eller fatter du ikke lige det folk skriver til dig ??

Kommentar
Fra : geu

Dato : 11-04-03 00:40

Kom med et link kloge hansandersen22

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-04-03 04:23

Det kan han ikke.
Han beskylder andre for dumhed,
men er selv dum som et bræt.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 07:16

Holdt... stop... stands

Vel kan du så... nu er jeg ikke lige hjemme og kan tjekke bladet, men i 'Alt om Data' eller 'Datatid' på den medfølgende CD er der et program som kan klare 'ærterne'. Var selv lidt forundret over dette, så helt ulovligt kan det jo ikke være, ikke siden disse to magasiner vedhæfter dette program på deres CD.
Altså ind i bladkiosken og find ud af, hvilken af dem det var... jeg er først hjemme om 3 uger, så mere end dette kan jeg ikke hjælpe dig.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 07:18

Glemte: Årgangen på magasiner = April

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 07:25

ogggggg til det der med dumhed:

Der er ingen som er dumme - der kan måske findes nogen, som ikke ved det samme som dig... og omvendt.

Den som tror at vide alt, ved slet ingen ting.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 07:45

Hej igen... tingene går hurtigt offshore

En af 'banditterne' herude havde CDen fra AOD, her får du følgende information:

Virtual CD 4.0.3
Virtual CD Single user/Network edition
til Windows 98 og op

Shareware, let begrænset
40 $

Program, der laver spejlbilleder af cd-rom`er, der så kan lagres på en harddisk og afvikles derfra. Fordele: Man slipper for at lede efter ens cd`er og vente på, at de skal starte op. Harddisk-afvikling er hurtigere end cd-afvikling.

Understøtter data-cd, video-cd og DVD.
Denne shareware-version understøtter netværk, men kun en netværks-bruger ad gangen.

Udgiver: H+H Zentrum fur Rechnerkommunikation GmbH.

Kilde AOD og http://www.virtualcd-online.com/default_e.htm

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-04-03 08:52

det ka' CloneCD nu også... og den koster kun $31.50... -->
http://www.elby.ch/
og så vidt jeg husker ka' den bruges i måneds tid ubegrænset før man ska' købe den...

"NO-CD"-dimser ka' hentes hos Game-Copy World...
http://www.gamecopyworld.com
men gør kun brug af det hvis du har originalen... jeg har selv lavet kopier af mine spil, idet min søn havde kommet til at smadret et par stykker... det var især p.... surt da jeg lige havde købt Diablo 2 expansion pack... som jeg ca. nåede at ha' i en uge da han legede med den...

mht. Deamon tools er det et rigtig godt program som ka' simulere CD og DVD drev... det er gratis samt det ka' også læse CloneCD's format...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 11-04-03 09:38

Se det her indlæg http://www.kandu.dk/dk/spg/11278 der er det beskrevet rigtig godt.

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 11-04-03 09:40

Hej igen brug virtuel CD som er forklaret i linket, det virker og er super.

Hilsen Ivanovic1

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 11-04-03 12:22

Tak for alle besvarelserne...! det er altid rart når nogen giver sig tid til ens spørgsmål

Her ville jeg gerne at det havde været muligt at fordele pointene for her er mange gode svar..! det dette er jo pt desværre ikke muligt.

Endnu engang tak for svarene..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : geu

Dato : 11-04-03 12:24

Det er da så lidt.. vi er her jo for hjælpe og få hjælp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-04-03 13:07

Det er jo derfor vi alle er herinde... for at hjælpe og udveksle erfaringer med hinanden

Rigtig god påske til jer alle

Søren