/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Til Spimmer
Fra : alka
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 11-06-09 14:02

Jeg har lige haft ringet og talt med Olsen på:

Olsens IT - Vendersgade 4 st.tv. - 1363 - København K - 2586 4573

Han lever i bedste velgående. Jeg kan se, at du også har været inde på TRUSTPILOT og anmeldt fire gange. På TRUSTPILOT er der også tilfredse kunder.

Hvad er der mon galt Steen?

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-09 15:45

Jeg har også handlet med Olsen IT, men via QXL, og der overholdte han ikke leveringstiden. Men pengene havde han fået, og først efter et par mails, kom varerne med 3 ugers forsinkelse.

Godkendelse af svar
Fra : alka

Dato : 11-06-09 15:49

Tak for svaret severino.