/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Til Line99
Fra : Birgitta
Vist : 584 gange
200 point
Dato : 11-06-09 12:56

Tak for hjælpen med min frosne moskusokse.

Accepteret svar
Fra : Line99

Modtaget 200 point
Dato : 12-06-09 19:38

Hej Birgitta, ja men tusinde tak da, og så hele 200 p det er næsten mere end det jeg har på hele min opsparing

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-06-09 21:19

Line, du får kun points hvis du er superbruger. De points, der er tale om er ikke de samme som de points, du har.

Når du tilmelder dig som superbruger får du også 200 ledige points af kandu. Ud over de 200 superpionts fra mig.
Ledige points bruger du til at købe og stille spørgsmål.
Superpoints bliver kun brugt til månedskonkurrencen.

Så jeg venter lige til i morgen med at acceptere dit spørgsmål, så du kan nå at ændre på din status hvis du vil det.

Du kan læse om pointsystemet her:

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 12-06-09 22:07

Birgitta, hvor er du en snut

Jeg vil nu ikke ændre min status, det er fint med mig at være alm. bruger, jeg går ikke meget op i points, vil også lave mig en profil mere eller 10 hvis det passer mig, uden at kunne blive beskyldt for points fusk. Jeg synes mere det er herligt med de dejlige mennesker jeg møder, og at vi kan og kan ikke finde ud af ting sammen eller i det mindste forsøge, for det er nogle af de vildeste ideer der til tider dukker frem

Blev du i øvrigt glad for din nye computer ?? Jeg har jo også fået min nye stationære til at fungere helt i top takket være alle de herlige profiler der hjælper når man sidder med fletningerne i postkassen. Ham der solgte mig min computer lovede at ville hjælpe, det holdt så ikke en meter i praksis, da det viste sig at han ville have timeløn for at svare spm., og så var det jo at jeg ikkke rigtigt kom videre med min pc indtil jeg fik spurgt helt vildt meget her på kandu, og nu kører det. Jeg tænker at hvis jeg prøver at hjælpe der hvor jeg tror jeg kan tilbyde noget, så er der andre der vil hjælpe når jeg spørger - ind til nu har det da holdt stik

Det har været dejligt at snakke med dig, glæder mig til at vi en anden gang kan finde (eller prøve) at finde ud af noget sammen Takker for din betænksomhed

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-06-09 16:45

Jamen sådan har jeg det nemlig osse. Jeg har fået en masse god hjælp --og endnu mere underholdning-- fra kandutterne. Så ville man da være et skarn hvis man ikke også ville hjælpe med det man selv er god til.

Joho... Min computerhex kører fint. --Jeg er lidt vild med alle de muligheder, der er på nettet og på compusen. Så jeg bruger da nok et par timer daglig.
Så SKAL dyret bare fungere. Den sidste drøm, jeg købte, -kostede 17.000 .
Men det er osse næsten 5 år siden. sådan nogle ting er jo blevet billigere siden da. Den nye, endnu stærkere og bedre pc-kælling kostede ikke engang det halve..

Men jeg fik sørme bare computeren sendt med posten. UDEN nogen brugsvejledning ... Og uden telefon-support.. DET... var altså lige på grænsen af hvad jeg synes om..

Men nu kører den bare.
Okay, der røg lidt mails undervejs. Men de er lykkelig glemt. Der er jo kommet mange nye mails siden da .

Vi har altså meget godt af at gøre tingene selv. Med hjælp fra kandu. Ja.. Men næste gang behøver vi måske endnu mindre hjælp..
Og VI kan også hjælpe dem, der ved endnu mindre end os.

Points: Jeg blev faktisk ikke superbruger før jeg (min profil) var 2½ år gammel. Og der var da en periode dengang, hvor det var sjovt at se, hvor mange points, jeg kunne få hjem i løbet af en måned. Men det går over. Selv om jeg stadig abonnerer på et par grupper ("Hunde" og "Sorg og Krise") så kan der da godt gå dage, hvor jeg ikke kommer på kandu. -og jeg kunne da ikke drømme om at snyde med points. Faktisk HAR jeg heller ingen dobbeltprofil.. Jeg kan ikke rigtig se formålet.

--Men det behøver vi jo ikke fortælle vic2000 ..

Godkendelse af svar
Fra : Birgitta

Dato : 13-06-09 16:53

Tak for svaret Line99.

Ærgerligt, at jeg ikke kan trylle pointsene om til "ledige points"..

Men sådan er reglerne bare.

Og jeg har endda givet dig 5 stjerner for dit svar... DEM får du heller ikke som almindelig bruger..
Jeg ved faktisk ikke, om de måske tæller med hvis du en dag vælger at blive superbruger..
--Superbrugernes stjerne-gennemsnit kan ses ved siden af deres profilnavn.

---Tak for denne gang. Vi mødes nok i en anden tråd.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 15-06-09 11:41

" Og jeg har endda givet dig 5 stjerner for dit svar... DEM får du heller ikke som almindelig bruger.. [Ked af det] "

>> Jo da, de pryder fint i min statistik tror det er i fanebladet Profil