/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
TIL FRIEDA
Fra : Nordsted1
Vist : 603 gange
200 point
Dato : 11-06-09 12:06

BE BE,må jeg også få nogle tapasopskrifter..................tror jeg foretrækker at få google til at oversætte dem

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 210 point
Dato : 11-06-09 12:07

Har allerede prøvet at sende dem privat, men du vil kun modtage breve fra dine favoritter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 12:09

Nå for hevlede da oss... jeg åbner lige døren,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-06-09 12:13

Citat
jeg åbner lige døren
Tak, er kaffen klar

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 12:16

Tak for svaret frieda. mums det ser spændende ud..

Der er altid kaffe på kanden men hvis du kom forbi, var det nok mere noget mad du kunne trænge til efter den laaaange køretur

Hvordan er vejret hos dig nu?? her er det rigtigt kedeligt - regn og gråt -

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 12:21

ha ha Bentjuul, jeg så først nu at det var dig der var med i tråden..........ja kom du bare forbi, kaffen er klar

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-06-09 12:24

Nej, altså Nordstedt:
5 stjerner har jeg da vist fortjent

Havde et forfærdeligt uvejr i går. Regn som syndfloden, lyn, torden og kæmpestore hagl.
I dag er det bare koldt og trist.
Ikke godt, vi har en vigtig udendørs koncert i Jazzclubben i eftermiddag. Kunne godt have brugt nogle penge i kassen; nu bliver der underskud i stedet.

Men vejret kan man jo (heller) ikke styre.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-06-09 12:25

Tak og det med maden lyder også godt Ha' en fortsat god dag Nordsted1 og frieda

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 12:30

Undskyld Frieda.... jeg opdagede først at jeg havde givet et standardtakkestjerneantal ... du fortjente mere

Så er det ikke lige nu, jeg skal ønske mig sydpå kan jeg høre..sådan et uvejr havde vi også igår,vi var ude og køre, da det var aller værst, jeg var helt bekymret for om bilruderne nu kunne klare alle de hagl, men det kunne de..

Hvor er det ærgeligt med jeres koncert, men vi kan da håbe at det trods alt holder tørvejr imens

Altså Bentjuul, jeg kan ikke nå at lave tapas, men vi skal prøve at grille en hel kylling på den nyindkøbte grill, hvis det var noget??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-06-09 20:25

BentJuul, det blev ellers en lækker kylling.... en halv dåse øl, op i rumpetten på kræet, og så ellers bare lade den stå der 1,5 time