/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 6220 specialist
Fra : birkglerfoss
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 09-06-09 20:51

er der nogen der ved hvor dan man får ikonerene frem på startskærmen på 6220 så som ikoner af den blå bog til kontakter, konflut til beskeder og kalender en firkant med 30 stående i.
jeg har kun et billede af et fjeld

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-06-09 21:08

Her kan du downloade en rigtig god vejledning på dansk
http://www.nokia.dk/produktsupport/produktsupport/nokia-6220-classic/vejledninger

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-06-09 21:08
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-06-09 21:11

Vælg menuvisning

Vælg hovedmenuen eller en undermenu, og tryk på Valg.
Find Skift menuvisning, og tryk på Navigationstasten.
Markér den ønskede indstilling, og tryk på Navigationstasten.

Information
Du har mulighed for at ændre på rækkefølgen af menupunkterne, således at f.eks. de punkter du bruger oftest ligger først i menuen.
Luk vindue

Skift rækkefølgen på menupunkterne

Navigér dig frem til det ønskede menu- eller undermenupunkt, og tryk på Valg.
Find Flyt, og tryk på Navigationstasten.
Når menupunktet er markeret med et V, er det valgt.
Brug Navigationstasterne til at flytte cursoren derhen, hvor du ønsker menupunktet indsat.
Tryk på Navigationstasten.

Information
Visse menupunkter kan flyttes til andre mapper, hvis du ikke ønsker at de skal figurere der, hvor de gør. Hvis du ønsker at flytte en undermenu til hovedmenuen, skal du vælge Rodmappe i listen over mapper.
Luk vindue

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-06-09 21:14
Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 09-06-09 21:19

Det er det her jeg mener
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60494795
jeg tror at jeg har brug for at få det skåret ud i pap
jeg har set igenem menualen uden at kune finde det

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 10-06-09 18:04

jeg fandt ud af det selv, ved at indstille telefonen i fabriksindstil. og wupti

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-06-09 18:32

Jamen det var da rigtig godt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-06-09 18:45

Ja det var da heldigt du fandt en "specialist" der ku' hit' u'a'et

Annuller spørgsmålet
Fra : birkglerfoss

Dato : 10-06-09 18:55

Jeg har selv fandt selv ud af det, og annullerer derfor dette spørgsmål